iphone5 kopen tweedehands discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik ben van plan om een iphone 5 te gaan kopen. nu wil ik wel een tweedehandse maar niet op marktplaats, ik heb namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone5 kopen tweedehands
hoi,
ik ben van plan om een iphone 5 te gaan kopen. nu wil ik wel een tweedehandse maar niet op marktplaats, ik heb namelijk zelf meegemaakt dat er geen origineel scherm op zit, en heb gelezen dat als hij nog ingeseald zit dat er ook van alles aan kan missen. nu heb ik op leapp gekeken maar daar hebben ze momenteel geen iphone5, ik heb ook al op beatsnew gekeken maar ook geen iphone 5. ik wil ook wel een refurbished iphone. kennen jullie nog een site? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
marco bij beats new in de winkel hebben ze de 5 wel maar meestal niet op de site
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dan bel je ze en maak je een afspraak om het te laten bezorgen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik las, toen het nog op de site stond voor 480 euro
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mediamarkt heeft meestal voorraad
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Iedereen wilt het zo goedkoop mogelijk, maar als je het niet kan betalen waarom wil je dan per se een iPhone 5? Ga dan voor iets betaalbaars..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4s tweedehands kopen, waar op letten? | thecoder | Jailbreak | 2 | 20-04-13 16:08 |
nu iphone 4s kopen of w8en op iphone5 | courske | iPhone algemeen | 1 | 29-07-12 18:04 |
Iphone 4s tweedehands kopen? | skyaffez | Koopinformatie België | 5 | 27-03-12 23:36 |
tweedehands 3Gs kopen? Hoe presteert iOS5? | jap74 | iPhone algemeen | 18 | 22-12-11 16:06 |
Moment van kopen van tweedehands iPhone 3Gs | R0elr | Koopinformatie Nederland | 4 | 10-07-10 12:37 |
|
|