Berichtmelding komt 2 keer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het gebeurt bijna elke keer wanneer ik een smsbericht krijg dat ik na de eerste 'melding' een vijftal minuten daarna terug een melding krijg van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichtmelding komt 2 keer
Het gebeurt bijna elke keer wanneer ik een smsbericht krijg dat ik na de eerste 'melding' een vijftal minuten daarna terug een melding krijg van datzelfde bericht.
Dit is niet iets dat mij echt stoort, maar ik vind dit toch een beetje vreemd. Een vriendin van mij heeft dit ook. Is dit een soort instelling die ik heb ingesteld of een kleine besturingsfout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! moet 3 keer klikken op iPad ipv 1 keer | nachtegaaal | iPad algemeen | 9 | 23-07-12 11:59 |
Iphone 4 herstelt keer op keer | Iliass90 | iPhone algemeen | 0 | 17-08-11 00:54 |
filmpje op iphone 4 syncd keer op keer | chacha000 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-10 13:47 |
Muziek: één album komt 50 keer voor in de albumlijst.? | Bulzai | Muziek, foto & video | 2 | 10-03-10 00:02 |
iPhoto start keer op keer op bij connecten | djrandyindo | Archief | 2 | 07-08-08 09:51 |
|
|