Kan niet meer downgraden naar 6.1.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vanmiddag heb ik een IOS 7 beta 4 geprobeerd. Maar wil nu wel graag terug zoals mijn telefoon vanmorgen was. Ik heb gedrukt op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet meer downgraden naar 6.1.3
Hallo,
Vanmiddag heb ik een IOS 7 beta 4 geprobeerd. Maar wil nu wel graag terug zoals mijn telefoon vanmorgen was. Ik heb gedrukt op herstellen en dan geeft hij aan ''Er heeft zich een probleem voorgedaan blablabla kan de recources niet vinden????? ) Daarna heb ik via een andere site iOs 6.1.3 gedownload en dan geeft hij ook een foutmelding aan. ''Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3194) Nu kan ik dus helemaal niks........ help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum eens met het zoekbegrip "hosts 3194". Dan kom je honderden berichten met oplossingen tegen.
|
|
|||
|
|||
Dan lees ik alles over gejailbreakte iphone's
Die van mij is niet gejailbreakt.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nja, mensen met dat probleem hebben een gejailbroke iphone, wat ik niet heb..
En hoezo verknoeid? Heb een reservekopie gemaakt zoals aan stond gegeven als je de beta wou proberen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Downgraden vanaf ios beta werkt alleen vanuit dfu mode.
Laatst gewijzigd door jkthebest; 31-07-13 om 19:30. Reden: Verduidelijkt |
|
|||
|
|||
ik heb hem ook een paar keer terug gezet.
even een vraag waarom wil je terug naar ios6? heb jij een mac computer, en heet het bestand van ios 6: iPhone4,1_6.1.3_10B329_Restore.ipsw? als ik antwoord krijg op deze vragen kan ik je verder helpen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 downgraden van 5.1 naar 5.0.1 kan dit ? | 0daro0 | Jailbreak | 3 | 14-04-12 17:49 |
ik kan men iphone niet meer downgraden? | jepper333 | iPhone algemeen | 5 | 12-10-11 12:09 |
iPhone 3GS: Hoe kan ik een 3GS FW downgraden van 4.02 naar 4.01 ik heb bb 05.13.04 | kingkitesurf | Unlock | 19 | 28-09-10 19:14 |
kan niet downgraden naar 1.1.1 | DonYannickova | Unlock [archief] | 9 | 30-11-07 15:15 |
Help!! Kan niet meer downgraden van 1.1.1 naar 1.0.2 | Playboy Mansion | Unlock [archief] | 6 | 18-11-07 09:58 |
|
|