Apenbaar netwerk toch wachtwoord ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kon met mijn laptop en iphone zonder wachtwoord op een gratis openbaar wi-fi netwerk. Sinds gisteren wordt er een wachtwoord gevraagd met de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apenbaar netwerk toch wachtwoord ?
Ik kon met mijn laptop en iphone zonder wachtwoord op een gratis openbaar wi-fi netwerk.
Sinds gisteren wordt er een wachtwoord gevraagd met de iphone (Ik heb de keuze niet om 'vergeet dit netwerk ' te kiezen.) Ik heb ook 'Stel opnieuw is > Herstel netwerkinstellingen 'gedaan. Rara hoe los ik dat op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mss ze er nu een beveiliging hebben opgestoken?
|
|
|||
|
|||
Dat dacht ik ook maar ik heb het netwerk op de laptop ook al eens verwijderd en deze zoekt dit opnieuw en verbind zonder wachtwoord
Ander toestel (android) kan ook zonder wachtwoord op het netwerk Op de iphone staat er duidelijk een slotje bij |
|
||||
|
||||
Telecriminatie? Je kunt het beste contact opnemen met de leverancier.
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu deed ik een volgende test met een medion toestel (andoid) en ook wordt er om een wachtwoord gevraagd En de Samsung S3 kan zonder wachtwoord op het netwerk. Op welke manier kan er dan gefilterd worden? |
|
|||
|
|||
Als je ff logisch nadenkt kan het zijn dat je mac adres, op de zwarte lijst is in de router zelf, daarom vraagt het nu om een wachtwoord..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zwarte lijst in de router lijkt mij in dit geval niet van toepassing te zijn omdat
Er ziijn 2 Wi-Fi netwerken xxx-Free en xxx-members Voor het medion toestel was het de eerste keer dat dit toestel op het netwerk ging (vraagt wachtwoord) Voor de samsung en mijn iphone was het de 3 x dat deze op het netwerk ging iphone vraagt wachtwoord, samsung vraagt geen wachtwoord Alle toestellen gebuiken xxx-Free Heb je een goede Wi-Fi scanner voor de iphone ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat jij ook kan doen als je het niet omslachtig vind, is Connectify op je laptop installeren en een hotspot van je laptop maken..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe ik internet vanuit mijn laptop naar mijn iPhone moet brengen weet ik nog niet. Wellicht een soort hotspot installeren op de Windows Vista laptop ? |
|
|||
|
|||
Ik kan je wel evt helpen hoor..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 augustus 2013 om 16:44 ---------- maar het nadeel is dat de hotspot alleen blijft draaien als je pc/laptop aan is.. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 augustus 2013 om 16:45 ---------- pb me even voor uitleg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
moet elke dag wachtwoord opnieuw ingeven bij mijn netwerk | mikeh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 19-11-11 16:35 |
Gelockte iphone 4 toch op 3G netwerk | Koem01 | iPhone algemeen | 2 | 21-10-11 21:44 |
Juist wachtwoord en toch geen email ontvangen | Nafets | iPhone algemeen | 3 | 16-04-10 09:41 |
netwerk niet beschikbaar maar toch bellen? | Gregsken | Archief | 4 | 21-10-09 19:19 |
Nieuw wachtwoord, mail haalt toch email op | Jatoch | iPhone algemeen | 0 | 11-09-09 12:01 |
|
|