Gelockte iphone 4 toch op 3G netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 versie 4.2.1 modemfirmware 03.10.01. Geen jailbreak of pogingen ondernomen om te unlocken. Wel heb ik I-tunes geupdate. Onderweg probeerde ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gelockte iphone 4 toch op 3G netwerk
Ik heb een iphone 4 versie 4.2.1 modemfirmware 03.10.01. Geen jailbreak of pogingen ondernomen om te unlocken. Wel heb ik I-tunes geupdate. Onderweg probeerde ik via Wi-Fi op internet te komen maar tot mijn verbazing lukte dat niet maar kon ik via het 3G netwerk op internet en bij Instellingen; Netwerk kan ik ook ineens kiezen om 3G in te schakelen. Hoe kan dat en betekent dit dat ik bij mijn provider Simpel nu wel een data abonnement kan aanschaffen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En je kunt ook bellen met gebruik van een willekeurige simkaart?
|
|||
|
|||
Bellen kon ik altijd al met Simpel. Alleen internetten ging niet. Wel via Wi-Fi.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gelockte iPhone 3g vindt geen netwerk | gillie003 | Proximus | 12 | 03-05-12 12:04 |
iPhone 3G: Gelockte Belgische iPhone 3g? | Thomas789 | Unlock | 13 | 19-10-11 19:29 |
iPhone 4: Activeren AT&T gelockte iphone | leslow | Unlock | 8 | 14-04-11 12:07 |
netwerk niet beschikbaar maar toch bellen? | Gregsken | Archief | 4 | 21-10-09 19:19 |
Gelockte 2.1 Iphone unlocken | jvandijk | Archief | 13 | 21-12-08 23:00 |
|
|