Activeren AT&T gelockte iphone discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie zou mij kunnen helpen, ik heb namelijk gister mijn iphone 4 ontvangen vanuit Amerika met een at&t simlock. Nu wil ik mijn iphone natuurlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Activeren AT&T gelockte iphone
Wie zou mij kunnen helpen, ik heb namelijk gister mijn iphone 4 ontvangen vanuit Amerika met een at&t simlock.
Nu wil ik mijn iphone natuurlijk gebruiken maar dat gaat zo makkelijk nog niet. Ik heb een heleboel gebrobeerd o.a. pwnageTool, Redsn0w, Limera1n en Greenpois0n niks heeft tot nu toe geholpen en in beeld blijft staat itunes logo met No sim card installed. Weet iemand hoe ik mijn iphone kan unlocken zonder simkaart. Het liefst via een progammatje op de laptop. alvast bedankt! En hoe zou ik kunnen weten op welke firmware de iphone is? Laatst gewijzigd door leslow; 14-04-11 om 10:29. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In onderstaande link ga je alle antwoorden vinden:
http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...and-t-wie.html |
|
||||
|
||||
Weer zo'n dure iPod Touch
|
||||
|
||||
nieteens want kom er niet in
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
je hebt PwnageTool 4.3 laatste versie nodig.
Hier handleiding hoe het moet gebruikt moet worden: Jailbreaken voor dummies: iPhone, iPod touch en iPad op iOS 4.3.1 - iPhone - iPhoneclub.nl let dan wel op dat bij de stap 8 dan op NO drukt (zie het plaatje). Dan kan je in ieder geval in je telefoon daarna ______________________________ Anders inderdaad zoals hierboven gezegt wordt een AT&T kaartje scoren om het te activeren. op ebay, marktplaats vind je dat soort kaartjes..... Laatst gewijzigd door Melvin18; 14-04-11 om 11:08. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is gelukt thanks Melvin18!! slotje kan erop! |
|
|||
|
|||
geen probleem veel plezier ermee!
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone (2G) AT&T activeren | bondt | Jailbreak | 5 | 16-03-11 21:23 |
iPhone: iPhone 3Gs - AT&T activeren. | jjoerii | Jailbreak | 8 | 04-07-10 11:36 |
Iphone activeren met AT&T | laudyterbraak | iPhone algemeen | 4 | 23-05-10 17:10 |
iPhone 1e gen.: iPhone 2G activeren met AT&T sim? ivm Push | chonazz | Unlock | 0 | 31-07-09 19:53 |
Activeren zonder AT&T | BadSide | Archief | 4 | 22-10-07 01:17 |
|
|