Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi Heb verschillende sites geprobeerd en een aantal mensen via het forum, maar helaas geen resultaat, dus dan maar even zo. Wie kan er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock AT&T Wie kan het?
hoi
Heb verschillende sites geprobeerd en een aantal mensen via het forum, maar helaas geen resultaat, dus dan maar even zo. Wie kan er een at&t simlock verwijderen van een iphone 4 bb 2.10.04? Tegen een redelijke vergoeding. Je zou mij en anderen er flink mee helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan voorlopig niemand, want die baseband is nog niet te unlocken.
|
|
||||
|
||||
@Bomans, het gaat er niet om wie er een nieuwe versie van ultrasn0w kan ontwikkelen, maar wie via de legale weg (iTjoenz dus) een unlock kan versieren.
Ik hoor bij die andere dus
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, heb een at&t iphone 4 en wil deze via iTunes unlocken, maar tot op heden geen resultaat. De gegevens zijn naar apple verstuurd, maar tot op heden krijg ik nog niet het bericht dat de iphone simlock vrij is.
Chrisl, wat vind je een redelijke prijs? Ik heb bij een winkel hier in Groningen 99 euro betaald. |
|
||||
|
||||
Door wie zijn je gegevens naar apple verstuurd dan?
Nou, ik vond €50 of €75 wel schappelijk maar liever goodkoper natuurlijk |
|
|||
|
|||
Door een lokale telefoon winkel. De man achter de balie vertelde me dat het niet uitmaakte op welke provider het toestel gelockt was, dus ook at&t, en zei dat deze binnen twee dagen geunlockt zou zijn. Het is nu alleen al 6 dagen geleden en nog geen verandering.
De winkel is TelefoonStore Groningen. Telefoonstore |
|
||||
|
||||
Heb je ultrasn0w geinstalleerd? Probeer die eens te verwijderen, reboot, aan iTunes hangen en syncen, half uur niks doen, los koppelen en gelijk weer koppelen aan iTjoenz. Als het goed is krijg je dan de Gefeliciteerd melding.
Wat koste het je? |
|
|||
|
|||
Ik heb de telefoon net nieuw (via ebay), is nog niet geactiveerd... Heb dus alleen het iTunes logo in beeld. Neem dus aan dat er helemaal niks op staat, alleen fabrieksinstellingen e.d.
Kostte 99 euro |
|
||||
|
||||
Denk dat je hem eerst moet activeren dan.
|
|
|||
|
|||
Ik zal het eens proberen, daarvoor heb ik zeker zo'n algemene activatie-sim nodig? Aangezien ik geen at&t sim erbij heb...
|
|
||||
|
||||
Ohw.... Ja, moet wel of AT&T, of zo'n phonebook sim zijn ja.
Die link van je trouwens, daar krijg ik alleen zwart beeld, en op m'n iPhone doet ie helemaal niks, zeker dat het .com is???? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja, dat staat althans op zijn businesscard, maar is een nieuwe winkel, misschien heeft hij zijn website nog niet af...
Adres is: Oude Ebbingestraat 61-2 9712HD Groningen tel. 050-5890730 |
|
||||
|
||||
Hier op m'n werk kan ik al helemaal weinig qua internet, maar flash had ik niet gedacht....
Ik kijk vanaaf thuis wel ff... En ik wacht ff of het bij pauluz lukt.... |
|
|||
|
|||
Unlock AT&T Wie kan het?
heb 2 3gs toestellen met 4.1 en firm. 05.14.02 |
|
||||
|
||||
@Brampie, wat bedoel je precies????
|
|
|||
|
|||
familie over de grens hebben....................
heb er 6 in totaal Laatst gewijzigd door WDS001; 27-10-10 om 17:40. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
@Brampie, come again??????
|
|
|||
|
|||
iphone,s dus,hoezo????
heb een 2g 8g(een van de eerste), 3g 16g,2 3gs 16g,1 3gs 32g,1 4g 16g. wat is daar mis mee???? Laatst gewijzigd door WDS001; 27-10-10 om 17:41. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
Er is niks mis mee, ik vraag me alleen af wat je met die posts van je bedoelde, snapte er helemaal niks van.
|
Labels |
iphonechecker@hotmail.be |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? | Harrypotter | Unlock | 41 | 06-03-11 00:15 |
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 | halil66 | Unlock | 21 | 06-10-10 20:04 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? | oc-recom | Unlock | 10 | 03-12-08 00:33 |
|
|