//

Unlock AT&T Wie kan het?

Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja wel een beetje triest hoor, als je iets belooft moet je je er wel aan houden. Nu gaan ze gewoon een beetje het stoere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 24-11-10, 19:59
HyperCube HyperCube is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 58
Standaard

Ja wel een beetje triest hoor, als je iets belooft moet je je er wel aan houden. Nu gaan ze gewoon een beetje het stoere mannetje uithangen ofzo, ik begrijp niet waarom ze die unlock niet gewoon uitbrengen.. Hoe kunnen ze nou weer zeggen dat ze hem uitbrengen na de 4.2 iOS update als ze hem nog geeneens af hadden? Zeg dan gewoon dat je er nog mee bezig bent en dat het nog onbepaalde tijd kan gaan duren maar dit vind ik gewoon zielig, een beetje mensen een release date geven en zich er vervolgens niet aan houden. Nou ik ga er niet meer op wachten, ik koop wel ergens een dure unlock nadat ik het dit weekend nog een keer met tmobile probeer.
En voor de dev team supporters die mij gaan wijsmaken 'dat ik dan zelf maar een unlock moet maken als je het zo goed weet' zeg ik: nee dat kan ik niet en daar heb ik het ook niet over. Het gaat hier gewoon om een liegend team (of persoon) die zichzelf blijkbaar erg cool vind om te zeggen dat hij een unlock heeft maar hem pas uitbrengt na een update, want dit slaat dus gewoon nergens op.
Het spijt me als jullie het niet met mij eens zijn, maar zo kijk ik er gewoon tegenaan. Ook al maakt dit dev team die unlocks gratis en voor niks, betekent het niet dat ze zich niet aan hun afspraak hoeven te houden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 24-11-10, 20:11
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Je moet je schamen. Jij besluit een gelockte iphone te kopen. Daarbij Ben jij afhankelijk van diverse cracks die dagen bezig zijn om dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Wees dankbaar voor de hackers en wordt vooral boos op jezelf voor de keuze die jij hebt gemaakt. Te gek voor woorden diverse mensen hier op het forum.
  #83  
Oud 24-11-10, 20:21
HyperCube HyperCube is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 58
Standaard

Jij bent dus een van de dev team supporters waar ik al antwoord op heb gegeven. Ik vind het ook fantastisch dat er mensen zijn die dit gratis doen, maar wees dan wel eerlijk over dit soort release dates. Het slaat nergens op dat ze zo vaag moeten doen, hoe moeilijk is het om gewoon aan te geven hoe ver ze zijn in de ontwikkeling van die unlock?
  #84  
Oud 24-11-10, 21:26
Melvin18 Melvin18 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 147
Standaard

dat geven ze ook zo nu en dan aan als het voor de deur staat binnen nu en week verwachten de 3 en 3gs oude bootroom. De reden waarom ze niks zeggen is dat ze dan op die dag overspoeld worden met mails hoelaat het komt.
Nu laten ze dat in het midden zodat ze tijd genoeg hebben.
En van wie hebben ze dit... juist van apple ... zie laatste update .

Nogmaals wil je dit niet verkoop het en koop een never lockt iphone of wacht rustig af.
Ik snap dat het vervelend is als je erop wacht en elke dag erop hoopt.... maar ze hebben ook daar een leven. Komt het eraan dan hoor je het vanzelf!
  #85  
Oud 25-11-10, 09:22
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Melvin18 Bekijk bericht
dat geven ze ook zo nu en dan aan als het voor de deur staat binnen nu en week verwachten de 3 en 3gs oude bootroom. De reden waarom ze niks zeggen is dat ze dan op die dag overspoeld worden met mails hoelaat het komt.
Nu laten ze dat in het midden zodat ze tijd genoeg hebben.
En van wie hebben ze dit... juist van apple ... zie laatste update .

Nogmaals wil je dit niet verkoop het en koop een never lockt iphone of wacht rustig af.
Ik snap dat het vervelend is als je erop wacht en elke dag erop hoopt.... maar ze hebben ook daar een leven. Komt het eraan dan hoor je het vanzelf!
En wachten duurt altijd lang
  #86  
Oud 26-11-10, 21:47
Sandiep Sandiep is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb veel gelezen maar kom er maar niet uit.

komt er nou binnekort de unlock uit voor de 4,2? Begrijp ik dat goed of niet. Is daarmee de Iphone 4,2 AT&T te unlocken of kan je hem alleen jailbreaken?
Ben net een weekje terug uit NYC en daar is de phone heel aantrekkelijk qua prijs helemaal alleen is ie gelocked vandaar mijn vraag.
  #87  
Oud 27-11-10, 17:18
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sandiep Bekijk bericht
Ik heb veel gelezen maar kom er maar niet uit.

komt er nou binnekort de unlock uit voor de 4,2? Begrijp ik dat goed of niet. Is daarmee de Iphone 4,2 AT&T te unlocken of kan je hem alleen jailbreaken?
Ben net een weekje terug uit NYC en daar is de phone heel aantrekkelijk qua prijs helemaal alleen is ie gelocked vandaar mijn vraag.

Het wachten is op @sherif_hashim Maar je kunt beter nog niet updaten naar 4.2.1 voordat alles over de unlock bekend is.
  #88  
Oud 28-11-10, 13:25
Sandiep Sandiep is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

@kokkie44 updaten is nvt bij mij aangezien ik nog geen Iphone bezit. Ik wil hem wel kopen en daarom wil ik weten of de unlock voor de 4,2 eraan komt zodat ik een toestel uit amerika ook hier kan gebruiken.
  #89  
Oud 28-11-10, 14:08
HyperCube HyperCube is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 58
Standaard

For the record: Ik heb mijn iPhone unlocked. Niet via limesn0w, maar via een methode die ik al eerder beschreef.
  #90  
Oud 28-11-10, 14:32
yannick1800 yannick1800 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HyperCube Bekijk bericht
For the record: Ik heb mijn iPhone unlocked. Niet via limesn0w, maar via een methode die ik al eerder beschreef.
Hey Hypercube,

Kan je uitleggen hoe het je wel gelukt is? Eventueel prijs, contact persoon, adres, ... ???

Alavst bedankt
  #91  
Oud 28-11-10, 15:30
HyperCube HyperCube is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 58
Standaard

Het gaat niet lukken hem te unlocken :/

Laatst gewijzigd door HyperCube; 07-12-10 om 19:08.
  #92  
Oud 28-11-10, 16:12
HyperCube HyperCube is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 58
Standaard

Woh. You gotta be kidding me.. Dan gaan er een heel groot aantal mensen ongelukkig worden.

Laatst gewijzigd door HyperCube; 07-12-10 om 19:09.
  #93  
Oud 07-12-10, 18:54
mcroy mcroy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: overpelt
Berichten: 8
Standaard

Krijgen we nu ook nog de uitleg hoe je het hebt gedaan? tis toch de 7e he ?
  #94  
Oud 07-12-10, 19:07
HyperCube HyperCube is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 58
Standaard

Check je PM maar, het gaat hem niet worden.
  #95  
Oud 07-12-10, 21:03
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HyperCube Bekijk bericht
Check je PM maar, het gaat hem niet worden.
Denk dat we met zn allen op sherif_hashim moeten wachten, wel gezellig zo met zn allen
  #96  
Oud 09-12-10, 16:54
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Mis ik iets??? Wat zou er op de 7de gebeuren?????

En waarom zijn er berichtjes weggehaald hierboven???
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #97  
Oud 09-12-10, 18:23
Ramiro1990 Ramiro1990 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

Ben ik ook wel benieuwd naar...
  #98  
Oud 09-12-10, 22:30
HyperCube HyperCube is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 58
Standaard

Nee je mist niks, gewoon wachten op hashim dus..
  #99  
Oud 09-12-10, 22:41
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Aha, hoorde ook iemand storm in een glas water fluisteren.........
  #100  
Oud 10-12-10, 16:35
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Nou, we zijn weer iets verder, niet echt verder verder, maar toch.

Ik heb ene Afzal gesproken van de Apple klantenservice in Barcelona (!!!!!), deze vertelde mij dat Apple zelf niks voor me kon betekenen maar dat er hier in Nederland twee zaakjes zitten die alle (!!!) buitenlandse iPhone's kunnen unlocken. Hij gaf me twee nummers van een zaak uit Goes en een zaak uit De Meern, vol enthousiasme natuurlijk meteen contact opgenomen en na enige wachttijd is me door beide zaken medegedeeld dat ze alleen een officieel servicepunt zijn en dus alleen reparaties doen aan alle buitenlandse iPhone's. Voor een eventuele unlock hebben ze geen autorisatie en daarvoor moet ik dus gewoon bij Apple zijn of bij èèn van de officiele providers. Hierna toch maar weer contact opgenomen met de Apple klantenservice, de vriendelijke medewerker (Ramon) vertelde mij dat Apple zelf totaal geen ondersteuning geeft voor de iPhone omdat de providers dit opgekocht hebben. De medewerkers weten officieel niks over de iPhone en hebben ook geen training gehad hierover. De tools om een unlock hebben ze dus ook niet tot hun beschikking. Ook hij stelde voor om nogmaals met de officiele providers te bellen om te zien of ze nog iets anders konden doen voor me.

Ook heb ik vanmorgen T-Labiel aan de lijn gehad, ik heb de smoes verzonnen dat mijn moeder haar iPhone graag wil laten unlocken en omdat ze een digibeet is doe ik het voor haar. Dit ging goed maar aan het eind zag ze toch aan mijn imei dat het een AT&T iPhone is. Hierdoor konden ze dus geen unlock aanbieden. Ook vodafone heb ik gesproken, maar de vrouw van de klantenservice wist me te vertellen dat ik het via de website moest doen, ook zei hebben de benodigde tool niet, ik heb toen verteld dat als ik op de website mijn imei invoer dat hij dan zegt dat het imei onbekend is en dat er dus geen unlock aangevraagd kan worden. Na navraag bij haar collega kwam het er op neer dat ik dikke pech heb en het maar met AT&T en/of Apple moet uitzoeken.

Wat wel vreemd is, is dat de T-Labiel medewerkster aangaf dat Apple NL haar iPhone 3G een unlock heeft gegeven ongeveer een jaar geleden. Volgens haar kan Apple NL het dus wel degelijk, ze weigeren het alleen gewoon in de meeste gevallen. Maar de Apple medewerker (Ramon) zei dat hem dit stug leek, hij werkte al een aantal jaar bij Apple en had hier nog nooit van gehoord. Ergens gaat het dus mis, maar waar.........................

Laatst gewijzigd door Chrisl; 10-12-10 om 16:38.
Reageren

Labels
iphonechecker@hotmail.be



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? Harrypotter Unlock 41 06-03-11 00:15
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 halil66 Unlock 21 06-10-10 20:04
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! Glenn-onderwaterfoto Archief 2 14-12-08 16:54
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? oc-recom Unlock 10 03-12-08 00:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:37.