Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) werkt dus niet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
werkt dus niet
Laatst gewijzigd door Dirkmeister; 12-04-11 om 00:37. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Werkt niet? Dat heb je snel bekeken.....
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Lees de vorige pagina even, schijnbaar biedt delocker.nl nu AT&T unlocks aan. Alleen de prijs is me veel te hoog.
Laatst gewijzigd door Chrisl; 12-04-11 om 11:16. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou, money for unlock is bullshit ben ik het niet geheel mee eens, liever gratis, dat wel, maar voor een officiele unlock mag best iets betaald worden dacht ik. Maar 170 euri is me nog steeds te veel.
|
|
|||
|
|||
aangezien mijn moeder voor haar iphone 4 het wel voor over heeft heb ik de gok genomen voor haar.
Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen mits dit op prijs gesteld wordt . De unluck wordt via de website delocker.nl gedaan. UPDATE #1 12-04-2011: Orderbevestiging ontvangen .... betaald met paypal .... status: pending (zag dat 2-4 dagen kon duren). UPDATE #2 12-04-2011: Zucht, volgens paypal doet de betaling 1 week ..... UPDATE #3 13-04-2011: Status compleet + instructie hoe de iphone aan te sluiten (vanavond proberen). Blijkbaar reageerde paypal wel normaal Update #4 14-04-2011: eerste poging is mislukt ben het nu opnieuw proberen Update #5 14-04-2011: Meerdere pogingen mislukt... mail verstuurd naar delocker... Update #6 15-04-2011: Meerdere malen gemaild maar.....GELUKT! let op dat je het s.o.s. scherm krijgt zonder dit wordt er niets unlockt! Laatst gewijzigd door Melvin18; 15-04-11 om 20:10. Reden: Update 6 |
|
||||
|
||||
Kijk, dat zien we graag, thanx Melvin18, ik ben in ieder geval zeer benieuwd en updates over de ontwikkeling worden zeker op prijs gesteld!!!!
Ik neem trouwens aan dat je het bij DeLocker.nl besteld hebt? |
|
|||
|
|||
Met money for unlock wordt bedoeld dat er partijen zijn die geld vragen voor een software unlock. Dat is gewoon oplichting omdat die software geschreven is door partijen als chronic dev team en die bieden de software gratis aan.
Betalen voor een officiele IMEI unlock daarintegen is een heel ander verhaal als je het mij vraagt. Daar ben ik best bereid geld voor te betalen en wel omdat de partij waar je die unlock koopt daar zelf ook geld voor moet betalen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Prijsdaling van 2,50 euro whahahahaha Laatst gewijzigd door Melvin18; 12-04-11 om 13:14. |
|
|||
|
|||
Ik ben zeer benieuwd..!
Als dit de eerste keer is dat je met paypal betaald, kan dat wel even duren.. Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook ff een prive lijntje uitgegooid bij een contact van me, als ik meer weet laat ik het hier weten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
update geplaats bij post nr: #149 paypal is blijkbaar gewoon normaal hahahaha.
|
|
||||
|
||||
Ok, maak ff een nieuwe post als je wel of geen resultaat hebt vanaaf. Is wat makkelijker lezen dan.
Maar ben zeer benieuwd. |
|
|||
|
|||
hhahaha het wordt helaas morgen om te testen of het werkt want moeders heeft besloten om naar de film (3x raden welke film begint met G en V ....) te gaan en heeft de mobiel meegenomen.......Heb ik dat!!!! Dus nog even nachtje slapen voor de ontknoping hahahaha.
|
|
||||
|
||||
Schiet ook weer niet op hè.... ;-)
|
Labels |
iphonechecker@hotmail.be |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? | Harrypotter | Unlock | 41 | 06-03-11 00:15 |
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 | halil66 | Unlock | 21 | 06-10-10 20:04 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? | oc-recom | Unlock | 10 | 03-12-08 00:33 |
|
|