Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kevkev Ik heb vanmiddag een mailtje gestuurd en kreeg een uiterst vriendelijke mailtje terug. Binnen 8 werkdagen moet het gelukt zijn, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Spannend! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Goed nieuws!! Heb gisteren het mailtje verstuurd, heel vriendelijk natuurlijk. En heb vandaag al een bevestiging gekregen dat hij unlocked is. Heb hem snel even ingestoken en hij is unlocked! Superservice (op 1dag tijd). Gewoon vriendelijk kort emailtje met je IMEI samen met je adres naar dit emailadres sturen: icare3@amcustomercare.att-mail.com
Normaal gezien is hij de dag erachter unlocked! Ik ben zeer tevreden! Na een jaar in de kast liggen kan ik hem eindelijk terug gebruiken!!! Thanks! |
|
|||
|
|||
Mooi, gefeliciteerd!! Heb je je telefoon alleen aan itunes gehangen of heb je een restore of de/heractivatie moeten doen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna moet je wachten tot hij terug opstart en voila. De simlock is eraf! Ben echt superblij dat hij terug werkt. Ik dacht echt dat dit langer ging duren.. Heb niet eens moeten vermelden waar ik hem gekocht heb ofzo. Gewoon imei doorgestuurd en wopaa! Hopelijk gaat het bij jullie ook zo vlot! Greetz |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nog geen email mogen ontvangen. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook gemaild naar AT&T, eerst een automatische mail terug en een paar uurtjes later een uiterst vriendelijke mail met een case-nummer erin. Ze schrijft dat het 12 werkdagen kan duren.
Ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
ook mijn 11 maand oude iphone 4 is nu simlock vrij, en dat binnen 24 uur, via marktplaats gekocht dus geen contract of rekening of wat dan ook, ze geven gewoon alles netjes vrij
|
|
|||
|
|||
Ook net mailtje gehad om een restore te doen. Maar raak ik dan de mogelijkheid kwijt om een jailbreak te doen?? Welke restore gaat ie dan doen?? 5.1 is nog thetered
|
|
|||
|
|||
ik heb 5.1 met att simcard geinstaleerd
|
|
|||
|
|||
ok, na mailtje geen restore gedaan maar gewoon een back up, daarna de iphone van de kabel af...en weer er aan en en en en #tromgeroffel....unlocked, geen restore en nog JB @ 5.01 joehoehoe
BTW, mail aan AT&T was om 9 uur vanmorgen, geen bonnetje, automated mail om 09.01, unlock instructie om 9 uur vanaaf en dus niet helemaal uitgevoerd denkende aan de aktie van T-mobile een jaar geleden....en dus geen restore nodig, heerlijk die " congratulations your iphone has been unlocked" message!! Laatst gewijzigd door Nono_Home; 13-04-12 om 22:25. Reden: aanvulling |
|
|||
|
|||
Gisteren ook maar even een mailtje naar AT&T gestuurd voor een unlock. Kreeg vanmiddag een mailtje terug dat er een case was aangemaakt en hij waarsch. 23 April unlocked is. Nog even wachten dus, hoop dat het werkt
|
|
|||
|
|||
Iedereen die zijn jailbreak wil houden en toch de unlock realiseren moet dit trucje toepassen:
Download SAMprefs van cydia. Deactivate de iphone via SAMprefs en activeer hem weer met een willekeurige kaartje ( aangenomen dat je unlock erdoorheen is!). En tara Jailbreak toch origineel simlockvrij zonder Restore !
|
|||
|
|||
Citaat:
gewoon proberen te herstellen, ook die van mij zonder bericht simlock vrij na minder dan 24 uur dit was mijn respons I have submitted a case to review your unlock code request for your iPhone. Your case number is CM20120412_39279635. The expected resolution date is 4/26/2012. You will be contacted once the case is completed. Normally, your case would be resolved within 5-7 business days but due to the large number of inquiries received at this time there may be a delay in processing. If your iPhone device is eligible you will be contacted via email by the Device Unlock Team maar binnen 24 uur mijn unlock zonder bericht |
|
|||
|
|||
Hier vanochtend het (ondertussen) wel bekende mailtje gehad dat hij nu ge-unlocked moet zijn. Zo maar eens kijken...
|
|
|||
|
|||
Als ik m wil herstellen, moèt ik volgens iTunes meteen iOS 5.1 er op zetten. Kun je dit misschien omzeilen? Want misschien is t toestel nog locked en kan ik m dus niet meer gebruiken..
|
|
|||
|
|||
Daar zit ik ook even mee te puzzelen.. Maar moet zo werken, dus vanavond maar eens mee verder gaan.
|
|
|||
|
|||
als je hem via redsn0w aansluit en dan het vinkje deactivate aanvinken gaat hij gewoon op 5.01 blijven met de jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Hahahahaha mijn iPhone 4s is geunlocked alleen mij. Jailbreack kwijt Marja je kunt niet alles hebben
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gewoon een back up draaien en phone van de kabel af en daarna weer eraan, "congratulations etc" dus ben je je JB niet kwijt... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 april 2012 om 14:25 ---------- Citaat:
|
Labels |
iphonechecker@hotmail.be |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? | Harrypotter | Unlock | 41 | 06-03-11 00:15 |
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 | halil66 | Unlock | 21 | 06-10-10 20:04 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? | oc-recom | Unlock | 10 | 03-12-08 00:33 |
|
|