Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joost_ Gezien het nieuwsbericht hier op IPC worden de iPhones in de US apple store vanaf woensdag waarschijnlijk simlockvrij verkocht. Denkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien je met een 3GS zit moet het dus lukken! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee of er inmiddels nog wordt gewerkt aan een unlock?? Heb er al een tijd geen nieuws over kunnen vinden... Iemand nog hoop/ het idee dat hier bij iOS 5 verandering in komt??
|
|
|||
|
|||
ik weet het niet hoor maar mijn iphone 4 rockt al een tijdje op 4.3.3 simlock vrij dus het is blijkbaar wel mogelijk en met IOS5 ga daar maar niet vanuit dat dat makkelijk word apple is al vanaf het begin van de iphone bezig met het dwarsbomen van een jailbreak of unlock dus daar zullen ze met IOS5 ook wel een stokje voor proberen te steken
|
|||
|
|||
Delocker.nl biedt weer AT&T en SFR unlocks!!! Ik ga de mijne gelijk aanvragen. Wil niet weer net als vorige keer naast de boot vissen!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is het al gelukt met Delocker, want heb vanochtend ook unlock aangevraagd maar nog geen reactie, weet niet of er een wachttijd is?
|
|
|||
|
|||
op marktplaats biedt een HF uit budel ook AT&A voor 160 aan.
hij heeft alleen maar positieve recensies! |
|
|||
|
|||
Ik heb ook unlock aangevraagd bij delocker de 21-06-11 maar heb nog steeds geen antwoord.
|
|
|||
|
|||
oow okee, nog ff afwachten dus, maar op hun site staat 2 tot 4 dagen maar kan dus ook langer duren,
|
|
|||
|
|||
In een tweet van modmyi stat dat At&t stores nu tegen betaling kunnen unlocken
|
|
|||
|
|||
Ik had weliswaar geen AT&T lock maar een Vodafone UK...
Toen heb ik bij Marktplaats gezocht, deze kerel: Marktplaats.nl > imei unlock iphone 4 ATT USA IS TERUG - Reparatie en Onderhoud | Telecommunicatie in Budel, Noord-Brabant En binnen 1 dag was mijn gelockte Vodafone UK toestel simlockvrij (komt uit België, DE-KA uit Leopoldsburg) Hoop dat deze info behulpzaam is... |
|
|||
|
|||
Tja 165 eurokes is wel genoeg, wordt wel een hele dure iPhone
|
|
|||
|
|||
Klopt, mijn geluk was dat het Vodafone UK was dus ik was veel goedkoper klaar
Maar nooit meer gezeur met updates en/of ultrasn0w of basebands die niet ondersteund worden enz. enz. |
|
|||
|
|||
Hoelang duurde t bij jou ongeveer? want heb vrijdag betaald en heb toen een betaalbevestiging gehad maar sindsdien niks meer gehoord, en voor 165 euro mogen ze je best op de hoogte houden. Iemand die ook at&t heeft besteld en al wel wat heeft gehoord?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Delocker? Of HF uit Budel |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Deze morgen heb ik mail van Delocker gekregen met de vermelding :
De AT&T USA service is helaas tijdelijk gestopt. Zodra wij weer AT&T USA unlocks aan kunnen bieden, zullen wij u hiervan op de hoogte brengen. We hebben de terugbetaling van uw betaling reeds in gang gebracht. |
|
|||
|
|||
Heb zelfde mailtje gehad, iemand een alternatief om AT&T simlock vrije te laten maken?
Heb HaiFeng gemaild, maar die moest het uitzoeken of het nog mogelijk is. |
Labels |
iphonechecker@hotmail.be |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? | Harrypotter | Unlock | 41 | 06-03-11 00:15 |
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 | halil66 | Unlock | 21 | 06-10-10 20:04 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? | oc-recom | Unlock | 10 | 03-12-08 00:33 |
|
|