Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee he...... eindelijk de stap genomen bij Superpaddy gister krijgen we nu dit te zien : @ SuperPaddyNL All iPhone Unlocks are on a delay. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nee he...... eindelijk de stap genomen bij Superpaddy gister krijgen we nu dit te zien :
@SuperPaddyNL All iPhone Unlocks are on a delay. All Pending Orders will be refunded in full tomorrow if they are not completed. @#$%$#$&%&^$*&&%*&#^%@$%% !!!!!! Hopen dat het toch nog xtje goed gaat komen wacht al vanaf november 2010 !! greetz Giz |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hey bij mij is Unlock bij SuperPaddyNL gelukt .
10 uur na betaling via PayPal. Verleden week vrijdag. succes |
|
|||
|
|||
tja en ik ben weer een weekend te laat aaaaagggghhhhhhh.............. kan mezelf wel voor me kop slaan hahaha !!!! Not funny @ all
|
|
|||
|
|||
Ik heb vlug toegeslaan omdat ik bang was van 4.3.2.
Maar nu blijkt dat het niet nodig is om te updaten. Meer info op Twitter. |
|
|||
|
|||
o o check facebook :
FreakGeeks.com Some Bad NEws: the Remote Factory Unlock is being Blocked All Over The World for 5 Days Till Now. So please don't proceed for the Payment Stuff and The post is Drafted for Further Confirmation |
|
||||
|
||||
"Apple has fired the person and the hole still exists. This is confirmed"
Daarom zijn de meeste AT&T unlocks verdwenen, maar blijkbaar komen ze wel weer omdat het "gat" nog steeds bestaat. Bron
|
|||
|
|||
Ik heb zonder het te vragen mijn geld terug gekregen, ook ik. Had zondag avond besteld. Heel netjea van superpaddy!
|
|
|||
|
|||
Ik ben echt net op tijd geweest met dat hele gebeuren! Echt een fiasco weer..
|
|
|||
|
|||
Ik heb via via iemand gevonden die sinds gisteren weer AT&T IMEI unlocks kan doen. Prijskaartje 165 euro. Betaald , aangevraagd en moet nu 7 dagen wachten. Keep you all posted.
|
|
|||
|
|||
Waar? Denk dat hier veel mensen dat graag willen weten.
|
|
|||
|
|||
Zodra ik zeker weet dat het legit is zal ik het hier posten zodat meer mensen er gebruik van kunnen maken.
|
|
|||
|
|||
165 euro ? ik vind dat toch wat veel hoor...
heb mijn iphone 4 laten Imei-unlocken (UK model) voor 40 eurokes. Wel al enkele maanden geleden. Ocharme at&t iphone bezitters. Begrijp nog steeds niet waarom mensen zo'n toestel kopen, weliswaar goedkoper in Usa maar je komt dan toch uiteindelijk maar bedrogen uit he. |
|
|||
|
|||
De prijs is zo hoog omdat het aantal IMEI unlock codes beperkt is. Hoe dat precies zit weet ik niet , uiteindelijk heb ik net zo veel betaald voor mn telefoon als dat ik hem hier gekocht had. Tsja je kunt ook nog wachten op de software matige unlock maar als je al vanaf vorig jaar November wacht ...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
nieuw nieuws?
|
|
||||
|
||||
Nog niet. Zal morgen nog ff vragen.
|
|
|||
|
|||
Jeetje, even het topic doorgelezen, wat is Chrisl toch een onzin aan het verkopen...
|
|
||||
|
||||
@bambino,
zolang jij niet weet wie of wat mijn bron is wil ik je aanbevelen om niet te vroeg te oordelen. Ik heb nooit belooft dat het zou gaan lukken, maar ik heb er zelf nog een beetje vertrouwen in. |
|
|||
|
|||
Iemand toevallig een IMEI unlock laten doen door Haifeng uit Venlo?
|
Labels |
iphonechecker@hotmail.be |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? | Harrypotter | Unlock | 41 | 06-03-11 00:15 |
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 | halil66 | Unlock | 21 | 06-10-10 20:04 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? | oc-recom | Unlock | 10 | 03-12-08 00:33 |
|
|