Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jibbs Heb zelfde mailtje gehad, iemand een alternatief om AT&T simlock vrije te laten maken? Heb HaiFeng gemaild, maar die moest ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Haifeng uit Budel heeft mij in een mail laten weten dat Att op dit moment niet mogelijk is! Hij zal me zsm mailen zodra het weer kan
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand ervaring met de website superunlockiphone.com. Er staat dat ze alle iphones kunnen unlocken (ook at&t voor 12,95 euro). Ik vertrouw de website niet echt. Ik heb ook een andere website gevonden die hetzelfde claimt voor 44,95 dollar.
Beide websites zeggen dat het een kwestie is van software downloaden en de instructies volgen. (Als dat zo is zou de software toch wel gratis op internet rondzwerven). En je moet per credit card betalen. |
|
|||
|
|||
dat is pure oplichting.
je krijgt een jailbreak programma. niet goed= geld weg |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie. Ik geloofde het ook al niet, maar degene die deze iphone heeft, wil dat soort sites wel graag geloven. Het maakt niet uit hoe vaak ik zeg dat het niet mogelijk is. Van jullie gelooft ie het vast wel.
|
|
|||
|
|||
In principe zijn er maar een paar betrouwbare sites zoals mobilephoneunlockers en delocker.nl. Als deze sites geen AT&T aanbieden dan kun je er vanuit gaan dat het niet mogelijk is om AT&T via IMEI op afstand te unlocken.
Zodra het gaat om software moet je er sowieso nooit voor betalen. De unlock software (indien beschikbaar voor jouw baseband) zal altijd gratis beschikbaar zijn. |
|
|||
|
|||
heb een tijdje in de states gewoont en wilde nu mijn iphone 4 hier gebruiken maar no way.
had een at & t abbo maar wil nu mijn hi abbo gebruiken dus moet ik de phone unlocken maar is daar al wat meer over bekend en heb dus ook een modemfirmware 04.10.01 en ios 4.3.5 hoop dat iemand me kan helpen anders weet ik het niet meer |
|
|||
|
|||
Of is het probleem zometeen opgelost als ios5 uit is
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hahahahahahaha laten we hopen want anders kan ik net zo goed de iphone verpatsen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet je al een serieuze idioot vinden. AT&T zal ook niet geunlocked kunnen worden met ios 5 Forget it ! Gaten zoals in vroegere FW's zijn nu voorgoed gesloten. Hooguit een jailbreak is nog te doen maar zeker geen unlock. Spijtig maar zo is het. |
|
|||
|
|||
aan mij?
lust hem wel hoor |
|
|||
|
|||
hahahaha dus jij lust hem wel.
|
|
|||
|
|||
is het mogelijk de att simlock te omzeilen met een hardware simunlock? iphone 4 5.0?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone4 gekocht van AT&T en mijn SIMkaartje doet het maar INTERNET niet
wat moet ik nu doen en ik wil er ook graag TomTom op hebben ? Mijn iMac herkend mijn iPhone weer niet , hoe kan dat ? |
|
|||
|
|||
Blijkbaar kan het weer:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja hij is heel even beschikbaar ja.. haha gaat wel weer dicht! DUS HUP HUP OPSCHIETEN! maar het kan natuurlijk ook dat het een of andere malloot de boel aan het oplichten is !
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Unlock 199$ ??? whaaaaaaa ???
Iemand die hier op ingaat ? |
Labels |
iphonechecker@hotmail.be |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? | Harrypotter | Unlock | 41 | 06-03-11 00:15 |
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 | halil66 | Unlock | 21 | 06-10-10 20:04 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? | oc-recom | Unlock | 10 | 03-12-08 00:33 |
|
|