Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit nummer bellen +1800 331 0500 is het nummer van AT&T en je IMEI nr heb je nodig en dan gaan ze kijken of ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dit nummer bellen +1800 331 0500 is het nummer van AT&T en je IMEI nr heb je nodig
en dan gaan ze kijken of ze je iphone simlock vrij kunnen maken laat me weten of het is gelukt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb vanmiddag ook gebeld en een case nummer gekregen, ben benieuwd. Werd een hele rits vragen gesteld door een lief meisje maar uiteindelijk was alles in orde. Krijg binnen 5-7 dagen een reactie per email van ze. Bij mij werd er trouwens niet om de bon gevraagd omdat ik vertelde dat ik de iPhone gekocht had in een Apple store en precies de winkel wist te vertellen die bij hun in het systeem stond.
Nu een paar dagen "fingers crossed". Is er trouwens iemand uit NL al in geslaagd om je iPhone daadwerkelijk te unlocken via deze methode? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is de standaard iPhone dat je vroeger kocht in apple store's een at&t versie? Ik heb gewoon een iPhone 4 gevraagd en er niet bijvermeld dat ik een at&t wou.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Permanente unlock AT&T iPhone !
Net met succes uitgeprobeerd, de permanente unlock voor iphones vanuit de US met AT&T lock...
overeenkomst tussen Apple en AT&T dat sinds gisteren van kracht is. En het werkt! |
|
|||
|
|||
dus iphones die op ebay gekocht zijn met een lock van at&t zouden nu wel simlock vrij moeten zijn
|
|
||||
|
||||
Niet 'moeten zijn', maar (mogelijk) 'te maken zijn'. Immers voor elk toestel moet iemand contact opnemen met AT&T om vervolgens een aanvraag tot imei unlock te doen...
|
|
|||
|
|||
heb ze gemaild op nieuwspagina stond het mailadress
nu afwachten jammer dat je dat niet gewoon online kan doen tmobile duitsland kan dat wel na 2 jaar |
|
|||
|
|||
Ook maar een poging gedaan via het eerder genoemde nummer van AT&T. Doorlooptijd 10 dagen tot 2 weken. 'k laat het resultaat weten.
(btw, bellen met skype naar AT&T is gratis, scheelt je weer dure belminuten). |
|
|||
|
|||
Heb net even gebeld met AT&T ivm de fax die ik moest doorsturen. Navragen of daar al wat meer informatie over was, maar dat was er niet. De dame aan de andere kant wist mij te vertellen dat ik, als niet-AT&T-klant, minimaal vijf dagen moet wachten na het aanvragen van de unlock. Dan zou ik een email binnen krijgen met verdere informatie.
|
|
|||
|
|||
Kan er iemand mij het telefoonnummer geven van AT&T waar jullie hebben naar gebeld?
alvast bedankt! Greetz |
|
|||
|
|||
zie eerder dit topic: +1800 331 0500
|
|
|||
|
|||
Is dat nummer 24 op 24 bereikbaar?
|
|
|||
|
|||
Ja, maar dan alleen met een bandje. Je moet het met een callcenter agent fixen en die zijn niet 24/24 beschikbaar. Beste gewoon dat nummer bellen en kiezen voor 1 en dan voor 0.
|
|
|||
|
|||
Ik heb vanmiddag een mailtje gestuurd en kreeg een uiterst vriendelijke mailtje terug. Binnen 8 werkdagen moet het gelukt zijn, alhoewel het langer kan duren door de vele aanvragen. Daarnaast een case nummer gekregen.
Ik heb (nog) geen aankoopbewijs hoeven doorsturen (gelukkig, want ik heb hem in Hongkong gekocht). Ik ben berg benieuwd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
onder andere AT&T's ja
|
Labels |
iphonechecker@hotmail.be |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? | Harrypotter | Unlock | 41 | 06-03-11 00:15 |
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 | halil66 | Unlock | 21 | 06-10-10 20:04 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? | oc-recom | Unlock | 10 | 03-12-08 00:33 |
|
|