Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) 24-24? bereikbaar, wat vragen ze nog buiten de imei nummers van de toestellen ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
24-24? bereikbaar, wat vragen ze nog buiten de imei nummers van de toestellen ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vanaf vier uur Nederlandse tijd is de helpdesk open. Wat ze nog meer vragen kun je hier ook teruglezen of je hoort het wel natuurlijk. Het zijn maar 20 kleine pagina's met heel veel informatie hier.
|
|
|||
|
|||
effe skype installeren dan
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 april 2012 om 19:52 ---------- juist gebeld, tegen 25 april weten we of ze "ligable for unlock " zijn ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 april 2012 om 19:52 ---------- "eligable" dan |
|
|||
|
|||
Heb dan maar eens gebeld naar at&t
en de rep zei: dat alleen maar op 2 voorwaarden kon gedaan worden -de iphone moest aan full retail price gekocht worden(blijkbaar denk ik kunnen ze aan de hand van het imei nr zien dat dat zo is of niet...) het 2de ben ik al vergeten , want heb de hoop al opgegeven. mvg |
|
|||
|
|||
en dan is de vraag wat de full retail prijs is : ik betaalde eens 450 en 400 dollar in een electrozaak in NYC. Laten we hopen. Ik heb eens rondgekeken op internet en hoe unlocken die kerels dat dan die unlocks voor at&t aanbieden ( van 129 tot 145 euro) ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mij hebben ze niet gevraagd achter een aankoopbewijs om dit te faxen, ze zeiden dat ik diende te wachten tot 25 april. Moest je het aankoopbewijs al faxen voor die datum ?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 april 2012 om 12:42 ---------- wat is het faxnummer ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ben niet echt mee in al die toestanden van firmware ( ik veronderstel software editie) en basebands??, jailbreak en turbosim lukte toch al niet !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
at&t heeft mij nooit gevraagd naar een bon oid. |
|
|||
|
|||
jailbreak voor 5.1 is al uit, de unlock die duurt nog wel even als je kijkt naar de 4.11.08 baseband die tot op heden voor de 5.01 nog niet unlocked is.
maarje weet het nooit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik wil wachten op een untethered jailbreak. En dat kan (volgens mij) nog wel even duren... Denk dat Wotter er ook zo over denkt... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die softwarematige unlock voor 4.11.08 zou ik na ruim 1,5 jaar niet meer te hard op rekenen. Je bent dus afhankelijk van een Imei unlock of andere hardwarematige oplossing. Had niet meer verwacht dat het starre AT&T ooit nog zo'n stap zou nemen. En dat ook nog zonder kosten, helemaal niet op gerekend, top! Als ik dat nieuwsbericht lees zijn ze wel weer stappen verder met die untethered jailbreak. Op zich werkt m'n phone prima met de oude baseband en ultrasnow, ook geen last van batterij die sneller leegloopt oid. Dus al moet ik nog wat weekjes wachten dan is me het al die ellende van niet hoeven van updaten, downgraden etc wel waard. |
|
|||
|
|||
mij is het gelukt heb gister me iphone 4 simlock vrij gemaakt 11april AT&T gebeld eerste keer deden ze moeilijk opgehangen weer gebeld toen half uurtje aan de lijn gezeten een case nr aangemaakt 18 april zouden ze me een mail sturen heb ik niet gehad
dacht toen ik probeer het het zal wel al doorgevoerd zijn en ja hoor gelukt... voor de mensen bij wie het nog niet gelukt is blijven bellen naar AT&T en zeg gewoon ik heb die iphone4 2 jaar geleden op ebay gekocht als ze moeilijk doen ophangen en weer bellen zodat je een andere persoon aan de lijn krijgt die je wel wil helpen er zitten altijd van die mensen die moeilijk doen veel succes allemaal |
|
|||
|
|||
@simoh: Had je je iPhone gewoon gesynchroniseerd, van de kabel gehaald en er weer aan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lees de voorgaande pagina's eens door.. Staat alles al beschreven
Laatst gewijzigd door XIII; 19-04-12 om 21:50. Reden: Quote met strafbare unlock verwijderd |
|
|||
|
|||
Ja ik heb van 1 tot 11 gelezen, en nog niet echt bruikbaar informatie gevonden...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In plaats van deze bullshit konden jullie mij ook even verwijzen of helpen met informatie -.-
|
Labels |
iphonechecker@hotmail.be |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? | Harrypotter | Unlock | 41 | 06-03-11 00:15 |
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 | halil66 | Unlock | 21 | 06-10-10 20:04 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? | oc-recom | Unlock | 10 | 03-12-08 00:33 |
|
|