Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thomth is deze te unlocken? Ik heb je in die andere post een verwijzing naar deze post gegeven. Maar lezen ga ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dus als ik het goed begrijp, kan je nu gewoon naar AT&T mailen om een unlock aan te vragen?
Klopt dat? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoe dan? moet je dan bellen?
of maakt ATT geen iPhones meer simlockvrij? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus je moet een kopie van je bon meesturen ofzo?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus zonder bon geen unlock?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mmmh vervelend
dan ben ik dus afhankelijk van jailbreaks |
|
|||
|
|||
Lekker dacht ik doe het via delocker om de iphone 4 (att) van mijn vrouw the unlocken maar krijg de volgende mail van ze vandaag:
Hallo, Bedankt voor uw bericht. AT&T USA unlocks zijn helaas vertraagd. We krijgen vandaag te horen of ze doorgevoerd kunnen worden of niet. We zullen u hier vandaag van op de hoogte brengen. Indien wij uw unlock niet door kunnen voeren, krijgt u uw geld terug. Met vriendelijke groet, DeLocker |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Elscroto,
Kan jij mij misschien vertellen of een iPhone 4, met iOS 5.1, modemfirmware 04.12.01 en redsnow jailbreak nog wel te unlocken is en zo ja hoe ? PS: Ik heb 1,5 jaar terug wel middels Tiny Umbrella een SHSH file opgeslagen; kan dit mijn redding zijn ? Alvast bedankt, groeten, Giso. |
|
||||
|
||||
Giso, alleen met een IMEI unlock (via je provider).
|
|||
|
|||
OK, helemaal helder, dank je wel.
Dat probeer ik ook al enige tijd.... I nmiddels heb ik de vierde mail gestuurd aan AT&T. Groeten, Giso. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had mijn iPhone zelf gekocht in Amerika en een jailbreak op iOS 4.01; omdat de iPhone volledig kwam te hangen tijdens een Wis en Herstel actie, moest ik hem via iTunes herstellen en was toen mijn jailbreak kwijt. Ik kon wel een nieuwe jailbreak op iOS 5.1 doen, maar helaas geen unlock meer, omdat de SAM methode inmiddels dichtgezet was. Ik had echter het originele aankoopbewijs, en o.b.v. bovenstaande exception is het me nu toch gelukt om de iPhone te laten unlocken. Het even wel een mailtje of 4, 5 gekost, maar de aanhouder wint ! Groeten, Giso. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is er al meer nieuws over het unlocken van Iphone 4 IOS 5.1 (04.12.01)?, las dat het Iphone dev team bezig was met een aanval op de unlock codes.
|
|
||||
|
||||
Nee, over de softwarematige iPhone 4 unlock is al heel lang geen nieuws.
Enne, aanval op unlock codes? Waar las je dat? |
Labels |
iphonechecker@hotmail.be |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? | Harrypotter | Unlock | 41 | 06-03-11 00:15 |
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 | halil66 | Unlock | 21 | 06-10-10 20:04 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? | oc-recom | Unlock | 10 | 03-12-08 00:33 |
|
|