//

Unlock AT&T Wie kan het?

Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de mijne via Ebay gekocht en vorie week in de US opgehaald. Ze daar in een AT&T store laten unlocken, maar ze blijken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 31-05-12, 14:14
Nasty Den Nasty Den is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik heb de mijne via Ebay gekocht en vorie week in de US opgehaald. Ze daar in een AT&T store laten unlocken, maar ze blijken beiden nog de SIM kaart te weigeren!

Ik heb al diverse emails gestuurd naar AT&T, maar die blijven vasthouden aan de aankoopbon, de mijne via Ebay is natuurlijk niet geldig... Zijn beide niet te unlocken modellen.. Ik zit dus met twee waardeloze Ipod 4's...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 31-05-12, 14:33
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

heb je al wel de iphone hersteld of opnieuw geactiveerd met Itunes dmv SAM? (zie eerder in dit topic). Dat is namelijk wel nodig om te unlocken.
  #503  
Oud 31-05-12, 14:37
Nasty Den Nasty Den is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik heb hem hersteld, maar dan krijg ik na hem aan te koppelen aan iTunes de boodschap dat de SIM kaart niet wordt herkend/geaccepteerd... Je raad dus aan nog een keer SAM te gebruiken ook al wordt dit niet meer ondersteund?
  #504  
Oud 31-05-12, 14:40
Jan123 Jan123 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar Jan123
Standaard

SAM heeft geen zin meer toch?
  #505  
Oud 31-05-12, 15:02
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Je geeft aan dat je de iphone in een AT&T shop hebt laten unlocken. Ik ga er vanuit dat je het dan over een officiele imei unlock hebt. Om deze unlock actief te maken dien je je Iphone opnieuw te activeren. Opnieuw activeren kan door je telefoon in Itunes te herstellen of door SAM te gebruiken, in SAM zit een optie in om je telefoon de deactiveren (en daarna dus opnieuw te activeren).

Dit heeft dus niets te maken met de eerdere unlockmethode via SAM die idd gedicht is en geen optie meer is.

Wanneer je je Iphone echter al hersteld en opnieuw geactiveerd hebt via Itunes en je hebt geen melding gekregen dat je telefoon unlocked is dan lijkt het er dus op dat de Imei unlock in de AT&T winkel niet goed is uitgevoerd. Er vanuit gaande dat je de nieuwste firmware erop het staan met de laatste baseband wordt het een lastig verhaal deze te unlocken.
  #506  
Oud 31-05-12, 16:59
mantic mantic is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 19
Standaard iphone 4

© Any iPhone Unlocker - Home
  #507  
Oud 31-05-12, 17:29
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

mantic, zelf gebruikt?

Het kan niet waar zijn en bevat waarschijnlijk malware of spyware...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #508  
Oud 31-05-12, 17:39
theoss theoss is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nasty Den Bekijk bericht
Ik heb hem hersteld, maar dan krijg ik na hem aan te koppelen aan iTunes de boodschap dat de SIM kaart niet wordt herkend/geaccepteerd... Je raad dus aan nog een keer SAM te gebruiken ook al wordt dit niet meer ondersteund?
Klinkt als hetzelfde dat ik eerst had. Misschien even via imei.info of een andere bron nog een imei check doen om zeker te stellen dat hij gelocked/unlocked is.
  #509  
Oud 31-05-12, 17:44
mantic mantic is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
mantic, zelf gebruikt?

Het kan niet waar zijn en bevat waarschijnlijk malware of spyware...
nee ik heb dit niet gebruikt was nieuwsgierig of iemand dit kende
  #510  
Oud 31-05-12, 17:46
theoss theoss is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 9
Standaard

lijkt me ook onzin, een iphone is niet te unlocken door een simpele code. punt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mantic Bekijk bericht
nee ik heb dit niet gebruikt was nieuwsgierig of iemand dit kende
  #511  
Oud 05-06-12, 14:15
Nasty Den Nasty Den is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard

De eerste is geunlocked, een kennis uit de States die abonnee is bij AT&T heeft even gebeld, lock was er na een dag af! Ze zou nog wel gebeld worden voor een eventuele aankoopbon, maar die is ze even kwijt, jammer... ;-)
  #512  
Oud 11-06-12, 20:20
foksie foksie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Kasterlee
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simoh Bekijk bericht
Juniorke 1760 jailbreak je iphone installeer sam en volg deze stappen
De handleiding geldt voor iOS 5.0, 5.0.1 en 5.1 en voor de modellen iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4 en iPhone 4S.
Installeer Sam Bingner’s SAM (Subscriber Artificial Module) Package. Deze is in Cydia te vinden via repo.bingner.com.
Open SAM via het instellingenmenu of via het SAMPrefs-icoon op je springboard. Zorg dat de simkaart aanwezig is die je wilt gebruiken.
Ga naar utilities en kies ‘De-Activate iPhone’. Onder het kopje ‘More Information’ moet je ActivationState nu op’ Unactivated’ staan.
Met geactiveerde SAM, kies je onder ‘Method’ voor ‘By Country and Carrier’. Blader naar je operator en kies eventueel de juiste SIM ID.
Ga naar ‘More Information’ en zoek bij ‘SAM Details’ je IMSI-nummer. Noteer dit. Tik daarna op ‘Spoof Real SIM to SAM’.
Ga terug naar het hoofdscherm van SAM en wijzig bij ‘Method’ naar handmatig (‘Manual’). Vul het IMSI-nummer in, dat je in de voorgaande stap hebt genoteerd.
Verbind de iPhone met je computer en iTunes zal ervoor zorgen dat de telefoon wordt geactiveerd. Dubbelklik op het hoofdscherm op ‘Telefoonnummer’ om te controleren of de ICCID overeenkomen met het nummer van je simkaart. Zo niet, dan moet je opnieuw beginnen bij stap 1.
Hallo, ik heb dit allemaal al uit geprobeerd doch werk van geen kanten, itunes zegt telkens " deze simkaart wordt niet door jouw telefoon ondersteund etc. etc." factory unlock door AT&T werkt ook niet wanneer je geen abonnement hebt of gehad bij AT&T, je kan een AT&T wel laten unlocken maar kost +/- 99€ wat eigenlijk veel is
  #513  
Oud 11-06-12, 20:38
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Die optie via SAM werkt niet meer, is gedicht door Apple. De regels voor een gratis imei unlock zijn inderdaad verscherpt en zal je via een AT&T klant moeten doen.

Als dat ook geen optie voor je is, dan is op dit moment de enige mogelijkheid een betaalde unock. Of wachten op een andere goedkopere oplossing, maar dat kan nog weken/maanden/jaren duren....
  #514  
Oud 15-06-12, 11:32
GoGo22 GoGo22 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 112
Standaard

Dankzij Theoss is de Iphone 4 (AT&T) van mijn vrouw ook geunlockt. Na veel gedoe is het hem gelukt en sinds vandaag een officieel unlocked toestel
  #515  
Oud 15-06-12, 14:40
foksie foksie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Kasterlee
Berichten: 12
Thumbs up

Hallo, mag ik je vragen via welke link? en wat koste het jou? bedankt op voorhand, Gtjes
Foksie

Laatst gewijzigd door iScorpio; 15-06-12 om 16:33. Reden: Is geen te koop topic!
  #516  
Oud 15-06-12, 17:11
Nasty Den Nasty Den is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard

Vandaag ook de tweede geunlocked, kennis uit de States die een account heeft bij AT&T heeft gebeld, binnen een dag de lock er af!
  #517  
Oud 17-06-12, 21:04
Bmwtouring Bmwtouring is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Mechelen, België
Berichten: 1
Standaard

Als je de originele AT&T sim nog hebt, dan kan je op je telefoon het telefoonnummer terugvinden van de originele eigenaar.
Google dit telefoonnummer, en dan kom je op sites terecht waar je tegen betaling de gegevens van de houder van dit telefoonnummer kan terugvinden.
Ik heb dit zo gedaan, en heb zo de vorige eigenaar een e-mail kunnen sturen.

Spijtig genoeg was de vorige eigenaar niet erg gemotiveerd om mij te helpen, hij vroeg me naar het serie- en imei-nummer, waarna ik niks meer van hem hoorde. Voor mij werkte deze manier niet, voor anderen kan dit helpen.

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb mijn toestel uiteindelijk laten unlocked door iemand die actief is op EBay.com, voor een luttele 50€. Op 2 dagen was de unlock klaar. Ik vind het nogal absurd dat sommigen hier in Europa meer dan 100 € vragen voor hetzelfde...
  #518  
Oud 19-06-12, 18:06
SebastianM SebastianM is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 15
Standaard

Heb inmiddels mijn bon ergens gevonden. Helaas werkt het nu niet zo makkelijk meer als in het begin, wegens die regel dat je trouwe klant moet zijn. Daar kan ik helaas niet aan voldoen!

Is hier toevallig iemand die wel AT&T klant is of iemand kent die dat is? Graag vraag ik je om mijn iPhone 4 dan ook te laten unlocken (eventueel tegen kleine betaling). Ik heb dus een iPhone 4 met bon, alleen geen geldig AT&T nummer door de "no-commitment" optie waarmee ik hem kocht!
  #519  
Oud 26-06-12, 13:47
rlamore rlamore is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 5
Standaard Unlock gelukt?

Ik heb een aanvraag gedaan tot unlock bij att. Die zou vandaag doorkomen, en op de IMEI check van iphoneoperatercheck.com staat dat hij unlocked is. iTunes geeft echter geen melding, dient de iphone the worden restored?
  #520  
Oud 26-06-12, 13:54
theoss theoss is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 9
Standaard

ja,

gewoon een backup maken
en dan dezelfde backup terugzetten
Reageren

Labels
iphonechecker@hotmail.be



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? Harrypotter Unlock 41 05-03-11 23:15
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 halil66 Unlock 21 06-10-10 19:04
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! Glenn-onderwaterfoto Archief 2 14-12-08 15:54
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? oc-recom Unlock 10 02-12-08 23:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.