Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog geen bevestigingsmail van AT&T gehad, maar heb wel een case via de telefoon en één via de mail laten aanmaken. Jullie syncen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen bevestigingsmail van AT&T gehad, maar heb wel een case via de telefoon en één via de mail laten aanmaken. Jullie syncen dus gewoon jullie iPhone met een niet-AT&T-simkaart erin. Hebben jullie dan ultrasn0w nog draaiend?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Had geen AT&T sim dus gewoon de vodafone sim erin en syncen. (eerste ff de turbo sim eruit) disconnect en weer connect en klaar. JB etc intact op 5.01.
|
|
|||
|
|||
Eindelijk een oplossing!
Een jaar gewacht en ondertussen in Nederland een iPhone gekocht, maargoed.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Bij mij werkte het backupen, ontkoppelen en aankoppelen van de iphone niet. Ik heb de andere tip van iNemesis gebruikt door SAM te installeren via Cydia. Vervolgens Samprefs openen, deactiveren aanklikken, telefoon uitzetten, andere simkaart erin, telefoon aan (met kabel aan Itunes) en daar de melding dat de Iphone unlocked is. Nu alleen nog kijken of ik 5.01 met de baseband van 5.01 erop kan krijgen. Ik zit nu op 5.01 met de baseband 02.10.04, maar heb dan het 1-bar signal issue (wel op te lossen met Ultrasnow, maar die gebruik ik liever niet als het niet nodig is). Volgens mij moet ik dan updaten naar 5.1 met custom firmware en met behoud van baseband 02.10.04 en dan downgraden naar 5.01 met de originele firmware van 5.01. Kan iemand bevestigen/meedenken of dit de beste manier is? |
|
|||
|
|||
Hallo Wotter, je schrijft hier dat je via telefoon en via mail je iphone bij AT&T hebt laten unlocken, hoe kan je AT&T een mailtje sturen om de AT&T iPhone 4 te unlocken? mij is het nog niet gelukt om een mailtje naar AT&T te versturen, je vind gewoon geen enkel mail adres!! Graag een hint
Dank |
|
|||
|
|||
Citaat:
icare3@amcustomercare.att-mail.com |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
unlock at&t
Blijkbaar ben ik de enigste waar het dan niet mogelijk is?
mail at&t: We are unable to complete your request at this time due to the following reason: The unlock code for this device is unavailable due to security restrictions based on the device's history. You may want to return the device and/or provide feedback to the seller. pfff mvg |
|
|||
|
|||
Hmm net dus ook via SAMprefs gedeactiveerd. Mijn iPhone doet het nu wel, maar als ik 'm aan iTunes hang, staat er: De SIM-kaart van deze iPhone wordt niet ondersteund. Helaas heb ik geen AT&T simkaart hier liggen, maar m'n telefoon doet het gelukkig wel... Kan dus alleen niet syncen op dit moment.
|
|
|||
|
|||
@wsven, Nee blijkbaar is je toestel dus gestolen opgegeven bij AT&T en bij andere niet. Daarom kan het niet ..
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Neen, koper kan ik niet meer contacteren. mailbox eens opgekuist en dusja geen gegevens meer van
IMEI komt overeen van op de doos... denk toch dat ik eens zal bellen. alvast bedankt mvg |
|
|||
|
|||
mail at&t
Ik heb gisteren een email gestuurd naar at&t maar nog geen bevestiging gehad?! Hoe lang kan dit duren ? waar kan je zien of je iphone nog simlocked is ? thx
|
|
|||
|
|||
Heb op de 9e voor het eerst gebeld met AT&T en de deadline zou vandaag zijn. Nog niets gehoord per mail of de unlock die er überhaupt door was. Dus maar weer eens gebeld en de rep vroeg of ze nog twee dagen extra konden krijgen, vanwege de enorme hoeveelheid aanvragen. Mijn fax was wel gekoppeld aan mijn case in ieder geval.
|
|
|||
|
|||
heb al een casenummer (indien het nr tussen haakjes in de mail is)
Heb je faxnummer of heb je idee wat ik best zou doen ? wat is de uiterste behandelingstermij ( als deze er is)? |
|
|||
|
|||
Het mailadres staat op de laatste paar pagina's wel vermeldt. Je had die toch al verstuurd? Je krijgt namelijk direct een automatisch bericht terug met de verwerkingstijd. Als je moet faxen wordt je dat gevraagd en krijg je het nummer.
|
|
|||
|
|||
dat is net het vreemde, op de mail staat binnen de 24u
Is ondertussen van maandagmorgen geleden |
|
|||
|
|||
Gewoon even bellen met AT&T dan, kost je niets via Skype. 1 800 3310500
|
Labels |
iphonechecker@hotmail.be |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? | Harrypotter | Unlock | 41 | 06-03-11 00:15 |
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 | halil66 | Unlock | 21 | 06-10-10 20:04 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? | oc-recom | Unlock | 10 | 03-12-08 00:33 |
|
|