Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou zal mij benieuwen of het lukt of dat het de zoveelste scam is....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nou zal mij benieuwen of het lukt of dat het de zoveelste scam is.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Lees op verschillende sites dat er al heel wat mensen zijn die hun AT&T lock kwijt zijn. Schijnbaar is het geen scam dus.
Ik heb de laatste tijd vaak via Vodafone.nl (mijn huidige carrier) geprobeerd om een unlock aan te vragen maar ik kreeg steeds te zien dat mijn imei niet bekend was. Ik probeerde het gister weer eens en ineens kreeg ik te zien dat mijn aanvraag verzonden was en dat ik binnen 3 werkdagen bericht zou krijgen. Wellicht kan/mag Vodafone dus tegenwoordig ook iPhones unlocken.
|
|||
|
|||
Oooh er is iets gaande bij AT&T. Er komen steeds meer "bedrijfjes "bij die kunnen unlocken!!!
check op twitter officialunlocks.com , ze vragen 185 dollar voor. Omgerekend naar huidige koers 135 euro.
|
|||
|
|||
Blijft alleen maar de vraag hoe lang de giganten AT&T en Apple gaan dulden dat hun databases "gebruikt" worden om tegen grof geld unlocks te verkopen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Officialunlocks.com ziet er inderdaad niet uit...
|
|
|||
|
|||
Zitten hier eigenlijk veel mensen met een AT&T iPhone 4 die wachten op een unlock en voorlopig een dure iPod Touch hebben?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het op twitter gelezen, dat een side member van het Dev-team gelukt is om via hun iets te unlocken voor AT&T! daarom vermeld ik het. Verdere research moet je zelf doen! ik heb geen AT&T lock. Probeer alleen te helpen..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zit nu ook nog te wachten, heb een at&t lock iphone 4.2
|
|
|||
|
|||
ik heb een unlock aangevraagd via superpaddy, ik hou jullie op de hoogte.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ja!!! wachten al van september vorig jaar!! dre
|
||||
|
||||
iphone 4 at&t simlock firmware 4.3.1 unlock mogelijk?
ultrasn0w werkt niet |
|
|||
|
|||
neen, zie hier:
http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...basebands.html |
|
|||
|
|||
eerste poging is mislukt ben het nu opnieuw proberen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
helaas meerdere malen geprobeerd maar krijg het niet unlockt... mail verstuurd naar delocker !
|
|
||||
|
||||
***** AT&T ik hoorde dat het binnenkort wel mogelijk is om te unlocken maarja makkelijk om te zeggen, afwachten helaas. frustratieeeeeeeeeeeee!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Volgens een bron kan mijn AT&T lock er op 1 mei via imei (dat is ironisch idd) af. Ik wacht daar ff op, en op Vodafone en of het goedkoper gaat worden via bijv delocker.
|
|
|||
|
|||
Alleen jouw lock of ook die van anderen? En gratis of (ook) tegen betaling?
Handig voor anderen om te weten die nu 1 van de andere alternatieven overwegen. |
Labels |
iphonechecker@hotmail.be |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? | Harrypotter | Unlock | 41 | 06-03-11 00:15 |
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 | halil66 | Unlock | 21 | 06-10-10 20:04 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? | oc-recom | Unlock | 10 | 03-12-08 00:33 |
|
|