Unlock AT&T Wie kan het? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag te horen gekregen dat het inderdaad niet gaat lukken om de at&t lock eraf te halen. Helaas dus!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb vandaag te horen gekregen dat het inderdaad niet gaat lukken om de at&t lock eraf te halen. Helaas dus!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ook ik heb een mail gehad dat het niet gaat. Aparte zaak.....
|
|
||||
|
||||
Dat het niet zo lukken was langer bekend, op de Apple.com discussies zie je genoeg reacties uit Amerika dat dit niet mogelijk is. Softwarematig unlocken is de enige optie.
|
|
||||
|
||||
En toch zijn er meerdere mensen geweest die zeggen dat het wel kan, waarom het dan nog niet gelukt is weet ik ook niet, maar dan nog...
|
|
|||
|
|||
jongens,waar blijft die unlock en de 4.2 wordt een beetje nerveus............
|
|
|||
|
|||
Even een opmerking tussendoor.. Iedereen is zo wanhopig op zoek naar een unlock voor z'n iPhone maar dit is zo makkelijk (en gratis)
Zoek iemand in je omgeving met een T-Mobile abbonement (contractsperiode moet wel al een keer verlengd zijn). Bel T-Mobile met alle gegevens van die persoon, echt alles, behalve het IMEI nummer. Je geeft het IMEI nummer van JOU iPhone door en voila, unlocked. Heb ik nu al met 2 iPhones gedaan. Ik heb nu alleen een AT&T iPhone en ik weet niet of dat uit maakt. Volgens mij boeit dat niet want het IMEI nummer controleren ze geeneens, maar voordat ik ga bellen kan iemand mij misschien vertellen of dit kan (anders verspil ik 1 unlock ). |
|
|||
|
|||
je hebt het al gedaan met iPhones die een andere simlock hebben dan Tmobile, zeg je? En zo ja, welke simlock hadden deze iPhones dan?
|
|
||||
|
||||
Ik heb het geprobeerd met het T-Mobile nummer van mijn moeder, dit werkte dus niet. Maar ik zal haar zelf eens laten bellen kijken of dat wel lukt.....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja ze moeten de contractant spreken, zelfde probleem heb ik eerder ook gehad |
|
||||
|
||||
Je zegt dus dat T-Mobile niet kan zien wat voor iPhone het is aan het imei nummer??
|
|
|||
|
|||
Wat een onzin, ze vragen direct je IMEI nummer en zien
gelijk dat dit toestel niet van T-Mobile Nederland is Zelfs T-Mobile uit een ander land doen ze niet. Om te unlocken hebben ze altijd je IMEI nummer nodig anders kunnen ze toestel helemaal niet unlocken Heb zelf een 3GS laten unlocken spreek uit ervaring
|
||||
|
||||
Ze moeten ook je imei nummer hebben , das logisch, maar kunnen ze aan het nummer zien waar je iPhone vandaan komt????
|
|
|||
|
|||
Dat vraag ik dus, maar volgens mij niet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat denk ik wel, lijkt me ook logisch. Het imeinummer is gewoon een serienummer waar alle info instaat die Appeltje nodig heeft, waar ie gemaakt is en wanneer bv, en voor welk deel van de wereld. |
|
||||
|
||||
Ja, maar kan T-Labiel zien aan het imei waar je iPhone vandaan komt en wat voor lock er op zit???
|
|
|||
|
|||
schiet niet op dit
|
|
|||
|
|||
Die T-Mobile klantenservice email is ook goed zeg.. Mag fijn 10 dagen wachten op een antwoord.
|
|
|||
|
|||
................
Laatst gewijzigd door Dirkmeister; 29-11-10 om 00:18. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
................
Laatst gewijzigd door Dirkmeister; 29-11-10 om 00:18. |
Labels |
iphonechecker@hotmail.be |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone 4 Vodafone UK Unlock - Wie kan helpen? | Harrypotter | Unlock | 41 | 06-03-11 00:15 |
wie kan mij helpen met unlock voor de iphone 4 | halil66 | Unlock | 21 | 06-10-10 20:04 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
iPhone 3G: unlock sim probleem wie kan helpen? | oc-recom | Unlock | 10 | 03-12-08 00:33 |
|
|