BB 6.15 downgraden naar normale bb discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo lezer! Mijn zus heeft een iphone 3 van mij overgenomen en heeft toen stom gedaan en geupdate. Dus had geen mogelijkheid om te kiezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
BB 6.15 downgraden naar normale bb
Hallo lezer!
Mijn zus heeft een iphone 3 van mij overgenomen en heeft toen stom gedaan en geupdate. Dus had geen mogelijkheid om te kiezen om voor de ipad baseband te gaan. Nu t-mobile het vrij heeft gegeven en ze nu bij mij is ... .weet iemand of het al mogelijk is om naar de gewone baseband terug te kunnen en dan via t-mobile simlock vrij te krijgen? Welke stappen moet ik ervoor nemen? Dank je wel! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, dat is niet mogelijk en het is onbekend wanneer wel.
Maar zodra het kan lees je het vast hier. Daarom voor nu een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
YouTube gaat alleen nog maar naar de normale site | batumulia | iPhone Apps | 3 | 18-01-11 20:26 |
4.2 GM naar normale 4.2 | iTonyVos | Archief | 5 | 22-11-10 21:20 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
Downgraden naar 1.1.4 en daarna upgraden naar 2.0 | coolhva | Archief | 1 | 25-07-08 14:10 |
Muziek: iPhoneaansluiting naar 'normale' jackaansluiting? | HolmanP | Muziek, foto & video | 19 | 04-04-08 20:34 |
|
|