I Phone doet niks meer... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi.. Ik heb gisteren met mijn I-Phone geupdate Ios 6.0.3, maar hij is onderbroken zegt hij en nu kan ik er helemaal niks meer mee.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I Phone doet niks meer...
Hoi.. Ik heb gisteren met mijn I-Phone geupdate Ios 6.0.3, maar hij is onderbroken zegt hij en nu kan ik er helemaal niks meer mee.. Zie in me schermpje een kabeltje en een itunes logo.. Kan hem niet uitdrukken en als me dat wel lukt, springt hij weer op dat logo... Nu is het ook nog zo, heb er geen verstand van en hoop dat er iemand is die dat wel heeft en mij kan helpen..
Groetjes Miranda |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet de iPhone in DFU mode en voer een herstel met iTunes uit.
|
|
|||
|
|||
Beste timosha, als ik me I-Phone op de computer aansluit, dan komt itunes in beeld, maar ik kan niks aandrukken.. Hij zegt alleen maar, deze IPhone is in herstelmodus... Dan kan ik op herstellen drukken dan gaat hij 8 min downloaden en dan geeft hij het zelfde antwoord.. Met de telefoon kan ik niks meer, nergens opdrukken alleen aan en uit en dan weer dat beeld met kabeltje.. Heb er wel een enorme spijt van van die update..
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G, home knop reageert niet meer, na openen doet hij niks meer | applebijter | iPhone algemeen | 5 | 26-02-12 23:59 |
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Jailbreak | 13 | 22-08-09 14:43 |
doet niks meer | bubbeltjesplastic | Archief | 2 | 18-08-09 23:51 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
|
|