AirPrint printer werkt slechts af en toe discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een HP OfficeJet 6600 waar ik probleemloos via WiFi naar kan printen via mijn iMac, maar met mijn iPhone en iPad lukt dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
AirPrint printer werkt slechts af en toe
Ik heb een HP OfficeJet 6600 waar ik probleemloos via Wi-Fi naar kan printen via mijn iMac, maar met mijn iPhone en iPad lukt dit slechts af en toe, meestal krijg ik de boodschap "Geen AirPrint printers gevonden". Ik heb een Telenet Wireless modem 3.0 (DOCSIS), en heb alle apparatuur al af-en opgezet of gereset (modem, printer). Iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je mag er van uitgaan dat Bonjour in de Mac, iPhone en iPad goed geïmplementeerd is. Het probleem zal dus in de router zitten. Download Bonjour Browser en kijk na hoe het .local domein er uit ziet en of de printer in het .local domein aanwezig is. Tildesoft |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airprint werkt niet meer | coenox | iPhone algemeen | 8 | 06-02-13 23:28 |
4.2.1 AirPrint via gedeelde printer onder Win7-instructies | JaytB | iPhone algemeen | 30 | 25-12-11 13:29 |
Bizar: airprint werkt op ipad en mac maar niet op iphone | MCNO | iPhone algemeen | 1 | 04-12-11 19:03 |
|
|