iphon 5 leid een eigen leven wat te doen zoals stembediening doet mijn muziek spelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een iphon 5 en die leid een eigen leven zoals thuisknop werkt niet meer, stembediening heeft commando's die ik niet geef, soms belt mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphon 5 leid een eigen leven wat te doen zoals stembediening doet mijn muziek spelen
Heb een iphon 5 en die leid een eigen leven zoals thuisknop werkt niet meer, stembediening heeft commando's die ik niet geef, soms belt mijn iphon iemand zonder mijn weten ook 's nachts als mijn iphon op mijn nacht kastje licht
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Haha, hij is vervloekt!
Nee serieus, ik denkt dat je is een herstel moet proberen. Er is volgens mij iets mis met de software. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s leid eigen leven naar reperatie. | Ricardo8438 | iPhone algemeen | 2 | 07-03-13 09:53 |
Itunes een eigen leven mbt synchroniseren met Iphone 4s | sebartoll | iTunes | 2 | 04-04-12 17:10 |
Mute knop 3GS heeft een eigen leven | drtrimble | iPhone algemeen | 4 | 04-12-11 15:34 |
Ik heb een usb en itunes logo op mijn iphone wat moet ik doen!!!! | sahin14755 | Archief | 1 | 23-11-09 20:38 |
|
|