Itunes een eigen leven mbt synchroniseren met Iphone 4s discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Laatste tijd snap ik niks meer van Itunes... Om de eerste keer alle muziek op mn Iphone te zetten heb ik de usb kabel gebruikt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Itunes een eigen leven mbt synchroniseren met Iphone 4s
Laatste tijd snap ik niks meer van Itunes...
Om de eerste keer alle muziek op mn Iphone te zetten heb ik de usb kabel gebruikt en wat instellingen aangepast. Vervolgens heb ik een tijd later een nieuw nummer toegevoegd aan mn Itunes en deze heb ik vrijwel direct op mn Iphone gevonden. Mooi! Makkelijk! Dacht ik natuurlijk. Vandaag weer een paar nummers toegevoegd aan Itunes. Niks kunnen vinden op Iphone. Terwijl aankopen via Istore er wel meteen opstaan. Weet iemand een oplossing voor dit probleem??? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij lukt het ook steeds niet. Natuurlijk staat de hele muziekbib.sync aan staat gevinkt, ook de nummers onder muziek. Onderin de balk zie ik 2,6gb aan audio staan, maar wanneer de synchronisatie klaar is mijn gsm nog steeds niet gevuld met die muziek, ook de balk onderin is inneens weer audioloos...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mute knop 3GS heeft een eigen leven | drtrimble | iPhone algemeen | 4 | 04-12-11 15:34 |
Iphone 4 leeft eigen leven | Smartbelg | iPhone algemeen | 6 | 27-11-11 22:04 |
synchroniseren met een nieuwe iTunes | adon | iTunes | 3 | 19-08-11 11:24 |
iPad en iPhone synchroniseren met één iTunes | w.d | iTunes | 4 | 03-03-11 20:27 |
|
|