//

iTunes cover art probleem

iTunes cover art probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hallo allemaal, Dit is mijn eerste topic op dit forum, terwijl ik stiekem al jaren mee lees... Ik gebruik al jaren diverse iPod's en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-04-12, 15:55
CoeXisT CoeXisT is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: 
Berichten: 8
Standaard iTunes cover art probleem

Hey hallo allemaal,

Dit is mijn eerste topic op dit forum, terwijl ik stiekem al jaren mee lees...

Ik gebruik al jaren diverse iPod's en iTunes maar nu stuit ik op het volgende probleem.

Mijn iPod Touch 4G en iPhone 4S herkennen in iTunes geen cover art. Beide apparaten laten wel de cover art zien tijdens het afspelen en in cover flow. Als ik een willekeurig nummer selecteer in iTunes laat 'ie niet zien dat dit nummer voorzien is van een cover. Als ik het nummer ga afspelen laat 'ie de cover in eens wel weer zien.

Mijn iDevices zijn gewoon origineel gekocht bij een APR en hebben geen jailbreak of andere hacks en draaien beide op iOS 5.1. Mijn iTunes versie is 10.6.17 welke de nieuwste is.

Het enige wat ik kan bedenken is dat ik in december een nieuwe (Windows) PC heb gekocht en daar op een nieuwe versie van iTunes heb geïnstalleerd. Er staan 6000 nummers op mijn iPod Touch en ik heb weinig zin om dit allemaal opnieuw te moeten overzetten en taggen.

Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem? Ik heb al dagen lopen Google-en maar daar vind ik juist topics over dat de covers niet zichtbaar zijn op het iDevice maar wel on iTunes. Alvast bedankt voor het meedenken!

Groeten,
Youri
__________________
» Le Civisme Est d'Avant-Garde «
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Album-art/cover wel in itunes niet op iphone sizzla iTunes 20 24-07-13 15:05
Cover Art op Springboard gert125 Jailbreak apps en thema's 1 07-01-12 13:32
Windows: iTunes: Album art en orderen vraag sanders iTunes 0 23-09-09 21:50
Black Album Cover Art Undertaxxx Jailbreak apps en thema's 3 05-05-08 17:45
album art in iTunes (PC) sjowol Archief 13 01-01-08 12:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.