//

synchroniseren met een nieuwe iTunes

synchroniseren met een nieuwe iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, vandaag een image van mijn C-schijf, gemaakt met Acronis, geinstalleerd. Mijn ipad2 en iphone4 (jailbreak ja) aangesloten en na synchronisatie was ik veel kwijt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-11, 18:39
adon adon is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 17
Standaard synchroniseren met een nieuwe iTunes

Hallo,
vandaag een image van mijn C-schijf, gemaakt met Acronis, geinstalleerd. Mijn ipad2 en iphone4 (jailbreak ja) aangesloten en na synchronisatie was ik veel kwijt ( het lijkt er erg op dat de veranderingen van de laatste 2 maanden weg zijn).
De vraag: kan ik met een nieuwe iTunes mijn apparaten synchroniseren zodanig dat de apparaten master zijn en iTunes slave? maw: hoe ikan ik ervoor zorgen dat iTunes de inhoud van de apparaten overneemt en niet andersom?
Als de apparaten werken dan vind ik ze fantastisch, maar ik heb constant ruzie met iTunes...
Ben erg benieuwd naar de reacties,
groet adon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-11, 22:10
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

De ruzie met iTunes is over als je snapt dat iTunes alleen maar de inhoud van je apparaten overneemt als je ze steeds aansluit op je eigen iTunes en onder je eigen account
  #3  
Oud 19-08-11, 09:32
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Sluit je iPad aan, sync nog even niet. Maar maak eerst een nieuwe reservekopie van je iPad in iTunes (rechtermuisklik op iPad in iTunes onder 'apparaten') Kun je altijd nog herstellen als het misgaat.

Volgens mij, als je (daarna) synchroniseert, neemt iTunes de instellingen van je iPad over. Als ik 2 maanden mn iPhone niet met mn computer sync, en dan ineens wel, gaat mn computer mn iPhone niet ineens terugzetten op 2 maand geleden. iTunes word dan als 'slave' bijgewerk: nieuwe apps op mijn iPhone geïnstalleerd worden in itunes overgenomen, apps die ik verwijderde worden niet meer teruggezet, etc.
  #4  
Oud 19-08-11, 10:24
adon adon is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 17
Standaard

Het is me nu duidelijk; zal me ook verdiepen in de werking van iTunes, maar met deze tips kan ik vooruit. Dank voor de antwoorden,
groet adon
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad en iPhone synchroniseren met één iTunes w.d iTunes 4 03-03-11 19:27
synchroniseren mislukt na nieuwe installatie Itunes vdgraaf iTunes 0 03-01-11 20:36
Synchroniseren met een nieuwe PC Merijn Meulensteen iTunes 4 24-07-10 15:51
Nieuwe Laptop..Itunes synchroniseren..Probleem steven4life iTunes 1 09-09-09 14:01
Hoe iPhone synchroniseren met nieuwe iTunes HBosss iTunes 8 11-01-09 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:06.