Nieuwe Laptop..Itunes synchroniseren..Probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb me rotgezocht op het forum naar mijn probleem. Laats heb ik een nieuwe laptop gekocht en hierop uiteraard Itunes geinstaleerd. Deze nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Nieuwe Laptop..Itunes synchroniseren..Probleem
Hallo,
Ik heb me rotgezocht op het forum naar mijn probleem. Laats heb ik een nieuwe laptop gekocht en hierop uiteraard Itunes geinstaleerd. Deze nieuwe Itunes wil ik synchroniseren met mijn Iphone 3G gejailbreakt. Is het mogelijk om dit te synchroniseren zonder dat al mijn apps eraf gaan? Mijn oude laptop met Iphone gegevens is nog te gebruiken. Moet ik gewoon een reservekopie maken? Alle gegevens van mijn Iphone op fabriekinstellingen laten zetten door Itunes? En het opnieuw jailbreaken? Met vriendelijke groet, Steven Gijsman, Zou heel fijn zijn als hier wordt geholpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iTunes eerst even machtigen en dan rechtermuisklik op je iPhone in iTunes -> Gekochte apps overzetten naar pc
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone synchroniseren met nieuwe laptop | wessie17070 | iTunes | 3 | 04-01-11 18:39 |
Nieuwe laptop + nieuwe iTunes | J090 | iTunes | 1 | 01-12-10 22:36 |
Probleem met nieuwe laptop | RioolDokter | iPhone algemeen | 3 | 30-11-10 21:50 |
Laptop geformatteerd... hoe nu synchroniseren met itunes? | Suzan | iTunes | 2 | 02-07-09 13:25 |
Windows: iPhone, iTunes - Nieuwe Laptop | AmpSource | iTunes | 0 | 17-06-09 13:03 |
|
|