iPhone beschadigd door vallen, ben ik daar verzekerd voor bij ProAssist? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb mijn iPhone nu meerdere keren laten vallen en elke keer maakte dat beetje schade mij niet uit, maar nu verkeert mn telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone beschadigd door vallen, ben ik daar verzekerd voor bij ProAssist?
Hi,
Ik heb mijn iPhone nu meerdere keren laten vallen en elke keer maakte dat beetje schade mij niet uit, maar nu verkeert mn telefoon toch wel in zo'n staat dat ik hem op wil sturen ter reparatie. Maar nu is de vraag, ben ik ook verzekerd voor schade die ik zelf heb aangericht? Ik heb een verzekering afgesloten bij T-Mobile, ProAssist heet het en er staat dat ik verzekerd ben voor val, stoot of waterschade.. Maar ik ben bang dat als ik ze bel, het blijkt dat dit niet vergoed wordt. Kan iemand mij vertellen hoe dit zit? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
een verhaal niet om u bang te maken hoor
https://forum.t-mobile.nl/reparatie-...assist-209162/ ProAssist Gegarandeerd goed verzekerd Voor verzekeringen bent u bij ProAssist aan het juiste adres. Onze dienst is zeer uitgebreid. Zo verzekeren we mobiele telefoons en laptops tegen diefstal, defect en alle vormen van schade. Denk hierbij aan vocht-, val- en stootschade...... Kijk wel na of dit ook voor UW polis is. Er bestaan meestal meerdere formules |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie! Het verhaal gaat alleen over ACE, ik zit nog bij ProAssist. Ik had al wel gelezen dat nieuwe leden via T-Mobile ACE als verzekeraar krijgen inderdaad.
Dat er staat dat ik verzekerd ben tegen alle vormen van schade, zou moeten betekenen dat ik mijn telefoon gewoon kan opsturen toch? |
|
|||
|
|||
Hoe dan ook begrijp ik dat je zo niet verder wil lopen met de schade.
Contacteer ze en vraag het gewoon. Het is dan nog aan u om te beslissen. |
|
||||
|
||||
Lijkt me dat je hiervoor verzekerd bent. Anders zie ik de toegevoegde waarde niet in van een toestelverzekering.
|
|
|||
|
|||
Mits er in hele kleine lettertje staat "...buiten uw schuld om"
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 is verzekerd bij water schade, maar hoe vaak? | michal | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 00:11 |
Muziek: Muziek 'beschadigd' bij synchroniseren | mascholten | Muziek, foto & video | 2 | 07-08-10 19:48 |
Gesprekken vallen weg! Itunes crashed bij aansluiten Iphone | Guido85 | iTunes | 1 | 03-04-09 20:28 |
|
|