iPhone 5 Oplader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iCulture leden, Ik heb een iPhone 5 oplader probleem. Ik had eerst iOS 6.1.4 en wanneer ik mijn telefoon wilde opladen kreeg ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 Oplader
Beste iCulture leden,
Ik heb een iPhone 5 oplader probleem. Ik had eerst iOS 6.1.4 en wanneer ik mijn telefoon wilde opladen kreeg ik de volgende melding: ''Deze kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd en werkt mogelijk niet goed met deze iPhone. Ik zie wel een oplaadsymbool dus hij laad gewoon op. De oplader is orgineel van Apple model A1400. Zelf heb ik iPhone 5 (Model A1429). Ik wil graag weten wat het probleem is mijn telefoon of de oplader. Ik heb nog niet geprobeerd met een andere oplader. Ik zou graag wel een orginele willen bestellen of via garantie een nieuwe vragen als dat mogelijk is. Bedankt. Mvg, S. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Indien dat niet helpt zal terug moeten gaan naar de winkel waar de je de iPhone gekocht hebt. Of Apple Care bellen, dat kan ook. Maar dan moet iOS 7 Beta er wel eerst af. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Ik heb de melding ook met 6.1.4 helaas..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
oplader iphone 4s | biekbroekhuizen | iPhone algemeen | 1 | 10-01-14 14:40 |
iphone 4s oplader | Janine88 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 03-12-12 12:07 |
iPhone 5 oplader | azt33 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 14-09-12 11:12 |
iPhone oplader | S¡mon | iPhone algemeen | 3 | 16-09-09 22:37 |
iPhone 2G oplader | richard250 | iPhone algemeen | 0 | 19-08-09 02:09 |
|
|