//

iPhone 5 Oplader

iPhone 5 Oplader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iCulture leden, Ik heb een iPhone 5 oplader probleem. Ik had eerst iOS 6.1.4 en wanneer ik mijn telefoon wilde opladen kreeg ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-13, 21:54
Anonymous61 Anonymous61 is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard iPhone 5 Oplader

Beste iCulture leden,

Ik heb een iPhone 5 oplader probleem. Ik had eerst iOS 6.1.4 en wanneer ik mijn telefoon wilde opladen kreeg ik de volgende melding: ''Deze kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd en werkt mogelijk niet goed met deze iPhone. Ik zie wel een oplaadsymbool dus hij laad gewoon op. De oplader is orgineel van Apple model A1400. Zelf heb ik iPhone 5 (Model A1429).

Ik wil graag weten wat het probleem is mijn telefoon of de oplader. Ik heb nog niet geprobeerd met een andere oplader. Ik zou graag wel een orginele willen bestellen of via garantie een nieuwe vragen als dat mogelijk is.

Bedankt.

Mvg,
S.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-13, 21:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anonymous61 Bekijk bericht
Ik wil graag weten wat het probleem is mijn telefoon of de oplader.
.
Maak de Lightning connector op de iPhone eens heel voorzichtig schoon. Misschien zit er een plukje stof in.

Indien dat niet helpt zal terug moeten gaan naar de winkel waar de je de iPhone gekocht hebt. Of Apple Care bellen, dat kan ook. Maar dan moet iOS 7 Beta er wel eerst af.
  #3  
Oud 21-08-13, 22:25
Anonymous61 Anonymous61 is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Maak de Lightning connector op de iPhone eens heel voorzichtig schoon. Misschien zit er een plukje stof in.

Indien dat niet helpt zal terug moeten gaan naar de winkel waar de je de iPhone gekocht hebt. Of Apple Care bellen, dat kan ook. Maar dan moet iOS 7 Beta er wel eerst af.
Ik ga mijn telefoon terug naar de fabrieksinstellingen doen. Ik heb van iemand gehoord dat het misschien aan de usb connector ligt.
  #4  
Oud 21-08-13, 22:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anonymous61 Bekijk bericht
Ik heb van iemand gehoord dat het misschien aan de usb connector ligt.
Als je iOS 7 Beta gebruikt en je gebruikt geen originele Apple Lightning USB-kabel kan dat ook de reden van het probleem zijn. In iOS 7 is de controle van de Lightning chip veranderd tov. iOS 6.1.x

Succes gewenst.
  #5  
Oud 21-08-13, 22:59
Anonymous61 Anonymous61 is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je iOS 7 Beta gebruikt en je gebruikt geen originele Apple Lightning USB-kabel kan dat ook de reden van het probleem zijn. In iOS 7 is de controle van de Lightning chip veranderd tov. iOS 6.1.x

Succes gewenst.
Ik heb de melding ook met 6.1.4 helaas..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
oplader iphone 4s biekbroekhuizen iPhone algemeen 1 10-01-14 14:40
iphone 4s oplader Janine88 iPhone accessoires en onderdelen 4 03-12-12 12:07
iPhone 5 oplader azt33 iPhone accessoires en onderdelen 2 14-09-12 11:12
iPhone oplader S¡mon iPhone algemeen 3 16-09-09 22:37
iPhone 2G oplader richard250 iPhone algemeen 0 19-08-09 02:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:00.