Iphone 4 powerknop klikt niet! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb hier een Iphone 4 waar ik een nieuw powerknop van heb besteld en een nieuwe flex cable. Nu zet ik deze weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 powerknop klikt niet!
Beste,
Ik heb hier een Iphone 4 waar ik een nieuw powerknop van heb besteld en een nieuwe flex cable. Nu zet ik deze weer terug inelkaar maar nu wil deze niet meer 'klikken' Flex cable zit prima de powerknop zit goed met het beugeltje naar beneden maar hij lijkt er niet tegenaan te zitten? Wat doe ik niet goed? Beatz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Goedkope spullen gekocht. Deze geven vaak problemen
|
|
|||
|
|||
Ehh powerknop of cable? De cable werkt wel. Het lijkt alsof de powerknop niet tegen de cable komt en in de behuizing komt te zitten en niet meer werkt.
Bedankt voor je feedback |
|
|||
|
|||
Wellicht zit op de oude Powerknop nog het opvulstuk. . Haal deze er voorzichtig af en plak deze op de nieuwe
Zit op de nieuwe kabel wel op de knop een klein zwart puntje ? |
|
|||
|
|||
Ah daar ben ik nu achter dat op de nieuwe knop geen opvulstukje zit. Dus daar zit de ruimte tussen. Ik ga even achter zo'n stukje aan! Bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 Powerknop | pat1988 | iPhone algemeen | 0 | 09-06-12 02:46 |
Klikt jullie 4S Home Button zoals die van mij klikt? | suijkerwerk | Chat en geruchten | 1 | 09-01-12 12:19 |
Powerbutton iPhone 4 klikt niet meer | rensiejjj | iPhone algemeen | 3 | 10-05-11 17:44 |
iphone 4: powerknop kapot | suzanne79 | iPhone algemeen | 2 | 22-02-11 09:21 |
iPhone 4, achterkant klikt | Flugeltje89 | iPhone algemeen | 19 | 13-12-10 21:24 |
|
|