Wifi altijd aanzetten tussen bepaalde tijdstippen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone 5 (geen jailbreak) heb ik software staan van 3CX waarmee ik op mijn werk via Wi-Fi en onze telefooncentrale naar buiten kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi altijd aanzetten tussen bepaalde tijdstippen
Op mijn iPhone 5 (geen jailbreak) heb ik software staan van 3CX waarmee ik op mijn werk via Wi-Fi en onze telefooncentrale naar buiten kan bellen. Ook is het hiermee mogelijk om mijn iPhone als een intern toestel te gebruiken. Ik heb echter een probleem dat zodra mijn iPhone in slaapmodus is, de 3CX software niet meer werkt omdat dan Wi-Fi uit staat. Is het mogelijk om Wi-Fi (met een app) altijd aan te zetten tussen bijv. 8.00 uur en 18.00 uur? Een andere oplossing die ik gevonden heb is de USB kabel te verbinden met de iPhone. Echter is dit niet echt praktisch als je niet altijd op dezelfde plek bent.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor iOS 6.1.4 is er helaas geen jailbreak. |
|
|||
|
|||
Als ik het mobiel netwerk uit zet, ontvang ik nog steeds push berichten van alle apps.
Ik zie geen andere mogelijkheid dat deze dan binnenkomen via wi-fi. Ik blijf dan toch verbonden (zonder kabel) met mijn Wi-Fi netwerk. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als het WOL is dan mag ik er vanuit gaan dat de app 3CX nog onvoldoende werkt ?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi synchronisatie - blijft Wi-Fi altijd aan? | ballegooier | Wi-Fi | 25 | 29-10-11 14:15 |
Iphone uit en aanzetten voor Wi-Fi | Applefan42 | Wi-Fi | 1 | 05-08-11 15:51 |
Klik geluidje bij aanzetten Wi-Fi | belgiumiphone | Wi-Fi | 2 | 29-11-10 11:15 |
Kan Wi-Fi niet aanzetten | -dp- | Wi-Fi | 31 | 18-11-09 21:02 |
Remote: PC aanzetten via Wi-Fi? | nms | iPhone Apps | 13 | 25-08-08 14:19 |
|
|