iphone 4 Zweeds Simlock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iphone 4 gekocht maar de eigenaar is niet eerlijk geweest over de simlock. Het blijkt dat er een simlock op zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 Zweeds Simlock
Hallo,
ik heb een iphone 4 gekocht maar de eigenaar is niet eerlijk geweest over de simlock. Het blijkt dat er een simlock op zit van tele2 zweden, daar ben ik achter gekomen door heel veel gebelt te hebben en iemand 10 euro te hebben betaald om het voor me uit te zoeken. Nu vragen ze om hem simlockvrij te maken gigantisch veel geld maar liefst wel 150 euro. Mijn vraag: Dit kan toch goedkoper? en anders.. hoe omzeil ik het activerings proces zodat ik er toch gebruik van kan maken. info over te eifoon. iphone 4 - 16 GB - Zwart - imei: 012338001566157 - ios 6.1.3 Meer info nodig? hoor ik het wel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Laat me raden: niet even langs gegaan om de telefoon te zien en te proberen met een simkaartje ?
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlock Zweeds 3GS | satwolf | Unlock | 0 | 18-03-10 18:33 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
|
|