Iphone 4s costum ringtone kwijt en toevoegen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all, Opeens ben ik mijn costum ringtones kwijt in mijn Iphone.. Strange,.. maar goed ik probeer deze wer toe te voegen via Itunes (Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s costum ringtone kwijt en toevoegen
Hi all,
Opeens ben ik mijn costum ringtones kwijt in mijn Iphone.. Strange,.. maar goed ik probeer deze wer toe te voegen via Itunes (Ik heb er M4r bestanden van gemaakt) maar dit lukt niet. Itunes (11) geeft de bestanden niet weer onder Tones, wel in de gewone bibliotheek. Maar ik kan ze dus niet als ringtone naar mijn 4s krijgen... Wat gaat hier fout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand????
|
Labels |
costum, iphone4s, ringtone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone toevoegen | HansIphone4s | Ringtones en Wallpapers | 1 | 22-07-12 22:53 |
Ringtone snel aan meerdere contacten toevoegen | Maxwell1 | Desktop-applicaties | 1 | 21-11-10 04:24 |
SMS ringtone toevoegen Iphone 3G | Franca | Ringtones en Wallpapers | 13 | 08-08-10 22:28 |
Eigen muziek als ringtone toevoegen! | Dien | Muziek, foto & video | 18 | 19-06-10 18:10 |
Windows: Waarom wist iTunes alles bij toevoegen ringtone? | metalmakker | iTunes | 0 | 09-11-09 23:16 |
|
|