kan ipod niet herstelling fout code 3194 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een ipod 5 32gb jegailbreakt en wil van de jailbreak af met herstellen krijg ik de fout code 3194 ik heb rondgezocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan ipod niet herstelling fout code 3194
hallo
ik heb een ipod 5 32gb jegailbreakt en wil van de jailbreak af met herstellen krijg ik de fout code 3194 ik heb rondgezocht op forums en daar ben ik tegengekomen dat it tiny umberalla moet donwloaden en het vinkje Set Hosts to Cydia on Exit moet uitvinken. dat is echter niet aangevinkt en nu weet ik dus niet wat te doen. moet ik mijn ipod de jailbreaken door hem op de ipod te herstellen en dan een backup terug te zetten? of hebben jullie andere ideeën? luke ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 september 2013 om 16:18 ---------- hallo ik heb de oplossing gevonden. tenmiste voor windows, even voor mensen die nog zoeken ga naar de map : windows/system32/drivers/etc daar is een bestand genaamd host als je dezelfde fout als mij hebt staat daar een apple server tussen; ip adres gs apple verwijder die regel sla het bestand op herstart windows en als het goed is is het opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
dejailbreaken, fout 3194, foutcode |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Bij Redsnow msvcrt.dll fout, bij Snowbreeze voorheen 3194 fout | clim | Jailbreak | 8 | 04-01-13 13:28 |
iPhone: iPhone 4 onbekende fout (1) bij herstelling IOS 5.01 | Renaud | Jailbreak | 1 | 22-03-12 19:40 |
Iphone 3GS tijdens update naar iOS 5 code 3194 | mario004 | iPhone algemeen | 1 | 15-10-11 17:35 |
Ipod code kwijt. Itunes kan geen verbinding maken | Maxpep | iTunes | 0 | 04-07-10 14:52 |
|
|