fout bij inloggen downloaden app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik op mijn iPhone 3 gs 8gb een app wil downloaden en installeren wordt er steeds om een wachtwoord gevraagd. Dit wachtwoord is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fout bij inloggen downloaden app
Hallo,
Als ik op mijn iPhone 3 gs 8gb een app wil downloaden en installeren wordt er steeds om een wachtwoord gevraagd. Dit wachtwoord is mij bekend echter de iphone houdt steevast het foute mailadres aan als zijnde mijn standaard (e-mailadres)naam. Deze naam gebruikte ik vroeger wel eens. Hoe kan dus die inlognaam wijzigen ? grtn, nicoetbun PS. als ik dit via ITunes doe gaat alles wel goed. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Fout bij downloaden iTunes | LucvanDijk | iTunes | 24 | 12-10-15 23:29 |
iPhone: Bij Redsnow msvcrt.dll fout, bij Snowbreeze voorheen 3194 fout | clim | Jailbreak | 8 | 04-01-13 13:28 |
Fout bij downloaden iOS 5.1 | Elidb | iPhone algemeen | 26 | 30-04-12 01:50 |
Fout bij installeren APP uit itunes | Dietch | iPhone Apps | 1 | 05-10-09 22:35 |
Fout bij het testen app | macfreaker | Ontwikkelen voor iOS | 22 | 14-08-08 19:05 |
|
|