Gps verschil? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het hardlopen uitproberen van verschillende hardloop Apps. Heb ik duidelijk kilometer verschil tussen de iphone 5 en de iphone 4. Dezelfde tijd gestart en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gps verschil?
Bij het hardlopen uitproberen van verschillende hardloop Apps.
Heb ik duidelijk kilometer verschil tussen de iphone 5 en de iphone 4. Dezelfde tijd gestart en dezelfde km gelopen toch geven ze verschillend door. Waar zou dat aan kunnen liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Andere GPS-chip, andere behuizing en iets beter ontvangst in de ene (gok maar raak)?
Hoeveel scheelt het en op hoeveel KM totaal?
|
|||
|
|||
de iphone 4 geeft +/-1 km meer aan als de iphone 5.
ik snap er niets van |
|
||||
|
||||
Als ik exact dezelfde afstand en snelheid fiets met mijn wielren-maatje, blijkt hij ook 1 a 2 km/u minder hard gereden te hebben over bijv. een rit van bijna 2 uur. Terwijl we exact synchroon gereden hebben. Hij heeft een Sony telefoon met Android, ik een iPhone 4S. Zal wel gewoon per telefoon verschillend zijn.
|
|
||||
|
||||
Zie je er ook een routekaartje bij?
Misschien dat je dan het verschil kunt zien? Nike+ app heeft die kaart iig. |
|
||||
|
||||
In mijn geval gebruikten we beiden de Strava app, waarbij Strava voor iPhone gebruik maakt van Apple Maps en Strava voor Android van Google Maps. Zou daar het verschil in zitten?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPS nieuw in iPhone 3G / Alles over A-GPS / TomTom al op de iPhone | jeremy14 | iPhone Navigatie | 107 | 31-08-09 00:54 |
GPS verschil tussen Wi-Fi en 3G | Marbo | Wi-Fi | 2 | 03-11-08 23:50 |
Verschil 1.13 en 1.14 | maartenpeters | Archief | 1 | 25-03-08 18:01 |
|
|