ik kan op mijn iphone 4 black 8 gb geen ID aanmaken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik probeer mijn iphone op te starten ik heb hem net nieuw. maar ik kan mijn ID niet aanmaken.na alle vragen te hebben ingevuld krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik kan op mijn iphone 4 black 8 gb geen ID aanmaken
ik probeer mijn iphone op te starten ik heb hem net nieuw. maar ik kan mijn ID niet aanmaken.na alle vragen te hebben ingevuld krijg ik als laatste melding dat Apple ID aanmaken is mislukt.
De e-mail accountnaam bevat speciale tekens staat er. ik zou niet weten welke. help!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan heb je per ongeluk een extra teken ingevoegd . Heb je wel email van apple gekregen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Atv black ziet mijn pc wel in het netwerk alleen krijg ik geen toegang. | Rvber | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 05-01-13 10:19 |
Kan geen Apps syncen op mijn Iphone. | Slingshot007 | iTunes | 5 | 12-05-11 11:03 |
Windows: Kan geen betaalacount aanmaken | DJxReventon | iTunes | 3 | 26-03-11 01:08 |
Foto: Ik kan geen video's op mijn iphone zetten. | coossch | Muziek, foto & video | 3 | 31-12-10 19:02 |
Windows: Kan geen muziek op mijn iPhone zetten! | j0han1987 | iTunes | 2 | 29-09-09 23:17 |
|
|