Iphone 2G & 3G Openen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het een voordeel dat ik redelijk dichtbij woon?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Is het een voordeel dat ik redelijk dichtbij woon?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
dat is zeker een voordeel ja. Kunt morgen altijd es binnen springen als ge wilt, PM mij vo verdere info
|
|||
|
|||
Open schroeven 3G
Sinds ik ergens heb gepost dat ik m'n 3G iPhone uitelkaar heb geshroefd wordt ik overladen met vragen hoe ik dat heb gedaan.
Vandaar deze post met mijn uitleg: Om te beginnen: » Maak de 2 schroefjes onderaan de iphone los » Zet een dun voorwerp tussen de zilveren rand in het scherm (onder de knop). Pas op! Een schroevendraaier kan wel, maar als je uit schiet beschadig je de boel!! Ik heb zelf een plastic apparaatje gebruikt waarmee je onderdelen in de auto kan oplichten (voor inbouw carkit) » Hierbij "wip" je het scherm er zo uit. » Let ook op het stekkertje rechts bovenin deze zal hoogst waarschijnlijk los schieten. Vergeet deze bij het dichtschroeven niet eerst (voorzichtig) vast te drukken » Je kan nu de sim er uitdrukken. het is een beetje gepiel maar dat zal wel lukken. Wees wel voorzichtig! Je hebt hierna géén garantie meer! Groeten, STaB |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
weet iemand hier hoe je de Mounting rails los krijgt zonder dat de boel afbreekt ? en welke lijm kun je het best gebruiken om ze daarna terug te plaatsen in de nieuwe cover? of heeft iemand hier nog een losse rails liggen?
Greetz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
documenten opslaan & offline openen | ggg | iPhone Apps | 0 | 08-09-10 12:27 |
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 | Dennis² | KPN | 24 | 24-10-08 21:10 |
|
|