Iphone 2G & 3G Openen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier vind je veel gebruiksaanwijzingen HOE : iPhone Disassembly: iPhone Parts PS op eigen risico,......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 2G & 3G Openen
Hier vind je veel gebruiksaanwijzingen HOE :
iPhone Disassembly: iPhone Parts PS op eigen risico,... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vergeet die openingsTool al maar, dat werkt niet.
Deze fimlpjes zijn al even bekend hier op forum helaas En hier op forum zijn er nog die dat kunnen beamen van die tool. (Mwagena en nog meer)
|
||||
|
||||
en wat werkt er dan wel croiman
|
||||
|
||||
ikzelf gebruik twee plamuur messen en schroeven draaier.
Schuif de plamuurmessen tssn cover en batterij, en steel de schroevendraaier ertussen die de plamuurmessen uiteen duwen. en je cover springt open van de rails. Plamuurmessen gebruik k omdat ze een breed opp hebben, kunt ook twee dunnen ijzeren plaatjes ofzo gebruiken hoor. |
|
||||
|
||||
ahzo
das heel goed om te weten |
|
||||
|
||||
Heb drie van die openingstool gekocht en gebruikt, zoals het op die filmpjes staat ??? VERGEET t maar !!!!
Je mag t altijd proberen met die tool, die is goed voor de antenne cover en dat is t ! De cover zelf begin er ma mee, je tool zal binnen de 5min dood zijn, kapot hihihi. En ik heb er al verschillende open gedaan. |
|
||||
|
||||
Haha ik had het ook geprobeert... tot ik na een middagje prutsen tot de conclusie kwam het toch niet helemaal zo makkelijk zou gaan
Openingstools waren ook helemaal versleten had me nog wel zo goed voorberijd op alles veel dingen gelezen en gevraagd etc. Maar kreeg het echt niet voor elkaar hoop dat het voor anderre wel makkelijker zou gaan |
|
||||
|
||||
K heb er toch nie zo een problemen mee, maar k kijk nie na de cover, mits vo mod er toch een andere cover opkomt, dan maakt t nie uit of die wa krom is hahahah
Het is idd wa kl*ten |
|
||||
|
||||
Ik heb er echt een middag een zitten werken en kwam echtniet ver zit
gewoon te goed vast om los te krijgen op de manier die de meeste (allen) guides op internet beschrijven Ach gelukkig zijn er hulpzame mensen op de wereld |
|
||||
|
||||
5min vo mij om die te openen. Maar rails omzetten en eventueel appeltje maken vo led's duurt wel uren
|
|
||||
|
||||
Plakwerk allemaal echt knutselen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Toch eens vragen, what the hell is polieren???????
|
||||
|
||||
polieren is volgens mij polijsten
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
aaaaaaaaaaaaah, dan zijn ineens een heel groot aantal posts duidelijker geworden....
Thanx |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@ Croiman
Wat moet je trouwens doen om zo'n lichtgevend appeltje in je iPhone te laten zetten door jou ? |
|
||||
|
||||
denk veel geduld hebben en veel betalen
en hopen dat hij het uberhaupt wel wil doen |
|
||||
|
||||
Citaat:
natuurlijk krijg k die vraag veel, en wil er ook niet teveel van maken om t toch nog een beetje exclusief te behouden (beperkte oplage). Maar iemand die wat geduld heeft en centen er voor over heeft, kan mij altijd PM-en. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
documenten opslaan & offline openen | ggg | iPhone Apps | 0 | 08-09-10 12:27 |
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 | Dennis² | KPN | 24 | 24-10-08 21:10 |
|
|