Hoe kan Ben nog een iPhone 4 verkopen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hoe kan het dat Ben nog een iPhone 4 kan verkopen als deze bij Apple niet meer verkrijgbaar is? Zie hier: Nu een gratis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan Ben nog een iPhone 4 verkopen?
Hallo,
Hoe kan het dat Ben nog een iPhone 4 kan verkopen als deze bij Apple niet meer verkrijgbaar is? Zie hier: Nu een gratis iPhone4 8GB wit | Aanbieding bij Ben Of krijg je dan een tweedehands toestel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mss hebben ze nog een vooraad liggen...
|
Labels |
ben, iphone 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik een gpx file naar een iphone kopiëren?? | ceesvb | iPhone Navigatie | 3 | 16-08-13 21:51 |
Waar kan ik nu nog een losse iPhone kopen? | blackfocus | Koopinformatie Nederland | 8 | 04-06-11 16:05 |
wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken? | haagsegoof | iPhone algemeen | 15 | 22-06-10 21:56 |
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! | Glenn-onderwaterfoto | Archief | 2 | 14-12-08 16:54 |
hoe lang nog een iphone uit USA? | digiboudy71 | Chat en geruchten | 14 | 30-03-08 11:42 |
|
|