Hoe kan ik een gpx file naar een iphone kopiëren?? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik een gpx file van een W7 laptop naar mijn iphone kopiëren (voor uploaden in Everytrail); copy/paste lukt immers niet??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik een gpx file naar een iphone kopiëren??
Hoe kan ik een gpx file van een W7 laptop naar mijn iphone kopiëren (voor uploaden in Everytrail); copy/paste lukt immers niet??
Laatst gewijzigd door ceesvb; 15-08-13 om 18:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb mijn gpx-bestand gekopieerd naar mijn Dropbox en de Dropbox-app ook geïnstalleerd op de iphone en gesynchroniseerd.
Op de iphone zie ik echter alleen maar foto's??? |
|
||||
|
||||
via mail gaat het makkelijkst
|
|
|||
|
|||
@colliehome
Gelukt! Als ik op het gpx-bestand klik, krijg ik de keus dit te openen in Co-Rider en in Dropbox. Zou hem echter graag willen openen in EveryTrail. Ook als ik dit laatste programma open, kan ik de gpx-file hierin niet selekteren. Als ik in EveryTrail een bestand wil importeren, wordt mij alleen de keus uit foto's (in mijn Dropbox) aangeboden??? Laatst gewijzigd door ceesvb; 17-08-13 om 07:45. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik een app uit de itunes bibliotheek naar mijn iphone verzenden? | cj92 | iPhone algemeen | 3 | 14-01-13 09:45 |
Windows: Hoe kan ik contact en agenda gegevens van mijn iPad naar de iPhone kopieren | hannibal555 | iTunes | 1 | 26-07-11 01:17 |
2 agendas 1 view hoe kopieren van items van een naar andere | andrepen | iTunes | 1 | 23-08-10 21:52 |
wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken? | haagsegoof | iPhone algemeen | 15 | 22-06-10 21:56 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
|
|