iphone 4gs tweedehands kopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik sta op het punt om een gebruikte iphone 4s te kopen, van deze site: COMMUNICATIONS BUSINESS SYSTEMS LIMITED, U.K - Homepage het is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4gs tweedehands kopen
Hallo,
Ik sta op het punt om een gebruikte iphone 4s te kopen, van deze site: COMMUNICATIONS BUSINESS SYSTEMS LIMITED, U.K - Homepage het is een engelse site maar ik weet niet of 'ie te vertrouwen is, heeft een van nullie hier ervaring mee? Dan zou ik het graag zsm. horen. Tnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou ik alvast nooit vertrouwen dit, ik kan volledig fout zitten maar ik zou het niet doen hoor.
Online sowieso altijd opletten, de websites komen soms zo overtuigend over je echt denkt het oke zal zijn maar laat je niet vangen aan zoiets. Er zijn genoeg andere wel betrouwbare manieren. |
|
|||
|
|||
Zou het ook niet vertrouwen. Ze hebben er alleen maar topproducten waarschijnlijk aan prijzen die niet kloppen.
Afblijven! |
|
||||
|
||||
Als je naar de betaalpagina kijkt weet je al genoeg. Ze accepteren alleen Western Union/Moneygram voor betalingen, betaalmethodes die niet te traceren zijn. Creditcards en banktransfer is zogenaamd alleen voor bulkorders. Dit is gewoon een oplichterssite. Niet aan beginnen...
|
|
|||
|
|||
Thanks you all!
Je kan wel weer zien wat voor groentje ik ben op dit gebied Ik ga even verder zoeken, iemand tips voor wel betrouwbare iphones? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
beatsnew.nl
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone5 kopen tweedehands | iponemarco | iPhone algemeen | 33 | 04-08-13 02:19 |
iPhone: iPhone 4s tweedehands kopen, waar op letten? | thecoder | Jailbreak | 2 | 20-04-13 16:08 |
Iphone 4s tweedehands kopen? | skyaffez | Koopinformatie België | 5 | 27-03-12 23:36 |
tweedehands 3Gs kopen? Hoe presteert iOS5? | jap74 | iPhone algemeen | 18 | 22-12-11 16:06 |
Moment van kopen van tweedehands iPhone 3Gs | R0elr | Koopinformatie Nederland | 4 | 10-07-10 12:37 |
|
|