//

Uitroeptekens voor muziek OP IPHONE

Uitroeptekens voor muziek OP IPHONE discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Onlangs heb ik een nieuwe laptop gekocht, en sindsdien kan ik geen muziek meer op mijn iPhone zetten. De muziek op mijn laptop kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-13, 20:04
bartcoppens bartcoppens is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Exclamation Uitroeptekens voor muziek OP IPHONE

Goedenavond,

Onlangs heb ik een nieuwe laptop gekocht, en sindsdien kan ik geen muziek meer op mijn iPhone zetten. De muziek op mijn laptop kan ik gewoon afspelen zonder problemen, maar zodra ik een afspeellijst op mijn telefoon sleep kan ik daar geen muziek meer afspelen. De nummers komen er wel bij te staan, maar zodra ik op mijn telefoon een nummer aan klik om af te spelen komt er een uitroepteken bij te staan. Op de telefoon zelf staan de nummers er ook gewoon, maar worden ze niet afgespeeld. Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-13, 06:25
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartcoppens Bekijk bericht
Goedenavond,

Onlangs heb ik een nieuwe laptop gekocht, en sindsdien kan ik geen muziek meer op mijn iPhone zetten. De muziek op mijn laptop kan ik gewoon afspelen zonder problemen, maar zodra ik een afspeellijst op mijn telefoon sleep kan ik daar geen muziek meer afspelen. De nummers komen er wel bij te staan, maar zodra ik op mijn telefoon een nummer aan klik om af te spelen komt er een uitroepteken bij te staan. Op de telefoon zelf staan de nummers er ook gewoon, maar worden ze niet afgespeeld. Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt.
Staan de nummers op je nieuwe laptop in dezelfde map als op de oude? Misschien is de directory veranderd?

Is maar een ideetje.
  #3  
Oud 17-09-13, 07:03
bartcoppens bartcoppens is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard

Als dat het geval zou zijn, zou ik ze volgens mij ook niet gewoon uit mijn bibliotheek af kunnen spelen toch? Maar dit kan ik nu dus wel, zodra ze op m'n iPhone staan gaat dit alleen niet meer…
  #4  
Oud 17-09-13, 07:12
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartcoppens Bekijk bericht
Als dat het geval zou zijn, zou ik ze volgens mij ook niet gewoon uit mijn bibliotheek af kunnen spelen toch? Maar dit kan ik nu dus wel, zodra ze op m'n iPhone staan gaat dit alleen niet meer…
Ja dat klopt ergens wel. Was maar een ideetje. Daarover vind je ook het meeste op het internet.

Misschien moet je je iPhone nog eens handmatig syncen?

Of miss vind je hier iets.

http://www.apple.com/nl/support/itunes/library/
  #5  
Oud 17-09-13, 07:38
bartcoppens bartcoppens is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 3
Standaard

Ja inderdaad, daar had ik ook al veel over gevonden. Ik zal zo eens op die site kijken, alvast bedankt iig

Ps. Ik had ze al handmatig gesynct
  #6  
Oud 17-09-13, 07:44
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartcoppens Bekijk bericht
Ja inderdaad, daar had ik ook al veel over gevonden. Ik zal zo eens op die site kijken, alvast bedankt iig

Ps. Ik had ze al handmatig gesynct
Geen probleem. Het kan misschien ook veroorzaakt worden door ios 7 beta die je op je iPhone hebt staan?

Wacht ook nog andere reacties af. Je krijgt hier vast en zeker nog wel meer hulp van mensen die er meer van kennen als ik.
  #7  
Oud 17-09-13, 08:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Geen probleem. Het kan misschien ook veroorzaakt worden door ios 7 beta die je op je iPhone hebt staan?
En die iOS 7 GM synct dan weer niet met iTunes 11.0.5 onder Windows.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek downloaden op iphone dat direct bij muziek komt te staan! boschr iPhone algemeen 5 25-01-14 21:56
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 14:38
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 10:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.