Uitroeptekens voor muziek OP IPHONE discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Onlangs heb ik een nieuwe laptop gekocht, en sindsdien kan ik geen muziek meer op mijn iPhone zetten. De muziek op mijn laptop kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitroeptekens voor muziek OP IPHONE
Goedenavond,
Onlangs heb ik een nieuwe laptop gekocht, en sindsdien kan ik geen muziek meer op mijn iPhone zetten. De muziek op mijn laptop kan ik gewoon afspelen zonder problemen, maar zodra ik een afspeellijst op mijn telefoon sleep kan ik daar geen muziek meer afspelen. De nummers komen er wel bij te staan, maar zodra ik op mijn telefoon een nummer aan klik om af te spelen komt er een uitroepteken bij te staan. Op de telefoon zelf staan de nummers er ook gewoon, maar worden ze niet afgespeeld. Wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is maar een ideetje. |
|
|||
|
|||
Als dat het geval zou zijn, zou ik ze volgens mij ook niet gewoon uit mijn bibliotheek af kunnen spelen toch? Maar dit kan ik nu dus wel, zodra ze op m'n iPhone staan gaat dit alleen niet meer…
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien moet je je iPhone nog eens handmatig syncen? Of miss vind je hier iets. http://www.apple.com/nl/support/itunes/library/ |
|
|||
|
|||
Ja inderdaad, daar had ik ook al veel over gevonden. Ik zal zo eens op die site kijken, alvast bedankt iig
Ps. Ik had ze al handmatig gesynct |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wacht ook nog andere reacties af. Je krijgt hier vast en zeker nog wel meer hulp van mensen die er meer van kennen als ik. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek downloaden op iphone dat direct bij muziek komt te staan! | boschr | iPhone algemeen | 5 | 25-01-14 22:56 |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|