updaten apps en muziek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iOS 7 komt vanavond uit en ik wil dus graag updaten. Alleen ik gebruik sinds een tijdje een ander programma om mn muziek op me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
updaten apps en muziek
iOS 7 komt vanavond uit en ik wil dus graag updaten. Alleen ik gebruik sinds een tijdje een ander programma om mn muziek op me iphone te zetten. Als ik m update, blijft de muziek er dan wel opstaan? De muziek staat niet in iTunes.
En mijn apps worden volgens mij ook niet gesynchroniseert met itunes. Als ik eerst een reservekopie maak en vervolgens update, blijven de apps er dan wel op staan? bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan proberen om eerst alle aankopen van de iPhone over te zetten naar iTunes 11.0.5. Daarna kan je synchroniseren met iTunes 11.0.5. Een synchronisatie maakt ook een backup. Na de update naar iOS 7 kan je de backup terug zetten met iTunes 11.1. |
|
|||
|
|||
En hoe moet ik aankopen overzetten in de nieuwe itunes?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Apps, afbeeldingen en muziek behouden na updaten naar IOS 6.0.1 | FR1908MAX | Jailbreak | 3 | 07-04-13 16:28 |
Apps updaten | sylyl | Jailbreak apps en thema's | 1 | 29-09-10 15:03 |
|
|