iOS 7 iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op een iPhone 4 bij ons werkt iOS 7 soepel. Alleen duurde het installeren wel lang, halfuur. Op de iPhone 5 ging het veel sneller ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op een iPhone 4 bij ons werkt iOS 7 soepel. Alleen duurde het installeren wel lang, halfuur. Op de iPhone 5 ging het veel sneller en werkt het alleen nog wat soepeler.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik ga het hier eens proberen...sinds vanmorgen heb ik de IOS7 op mijn Iphone 4 geinstalleerd, alles ziet er goed uit....alleen er is niet mee te werken. Het toetsenbord is zo vreselijk traag. Duurt wel 15 seconde voordat er een letter komt te staan en dat ik een bericht kan typen. Ik heb ook al een harde reset gedaan maar niet geholpen. Mijn collega heeft ook een Iphone 4 en precies hetzelfde probleem.
Weet iemand hier een oplossing voor, of wat er aan de hand is? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kijk eens hoeveel vrije ruimte beschikbaar is op je iPhone. Ik heb het trage reactie probleem niet erg. Het toetsenbord op ios 7 reageert niet trager dan op ios 6. Heb nu 6GB vrij.
Uit ervaring weet ik dat het voor goed soepel gebruik je minimaal 1GB vrij te houden. Je beschikbare ruimte kun je bekijken onder instellingen > algemeen > gebruik |
|
|||
|
|||
Dus het lijkt erop dat iOS 7 op de iphone 4 normaal gesproken soepel zou moeten werken, ook zonder clean install
(ik baseer dat op wat ik hier en op macrumors lees) |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe lang de update duurt op iPhone 4. Het lijkt wel eeuwen (staat nu op nog 50min en het lijntje wordt maar niet verder blauw)...
Heb wel wat moeten verwijderen. Nu 3GB vrij want je moet 2,9GB vrij hebben om de installatie te kunnen doen. |
|
|||
|
|||
Op mijn twee iphones 4 staat het sinds gisteren ook op en werkt even soepel als mijn iphone5.. Wat er bij mij wel bijmocht is een achtergrond bij sms berichten.. Die je eventueel kunt aanpassen qua kleur ofzo 😋
|
|
|||
|
|||
Gisteravond update gedaan naar Ios7. Na een aantal pogingen lukte het wel(drukte op het net).Update is wel via OTA gebeurd.Het is erg wennen aan nieuwe outlook.Sommige velden zijn voor mij minder duidelijk aangegeven(omringd) dan in alle voorgaande versies.De tot nu toe gebruikte apps werken naar behoren.Ik kon sommige apps zelfs verwijderen wegens overbodig(zaklantaarn bv.).Over een week weten we meer.
|
|
|||
|
|||
iOS 7 draait heel vlot op mijn iPhone 4.
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen problemen. Draait als een zonnetje op mijn iPhone 4. Wel ff wennen aan de vormgeving. Maar wat is de Agenda-app waanzinnig verbeterd. Dan heb ik ook wel het vertrouwen dat de rest van de make over uiteindelijk ook uitstekend zal bevallen.
|
|
|||
|
|||
Gisteren ios7 geïnstalleerd. Draait zeer soepel op mijn 4S. Zeker de moeite. Ik heb zelfs de indruk dat Siri nu eindelijk zo snel is als inde reclame en me beter verstaat met mijn Nederlands Engels accent.
Doen ! |
|
||||
|
||||
Maar dit draadje gaat nu juist over iOS 7 op een iPhone 4
Ik wacht het nog even af. De GPS presentaties zijn ook al niet al te best geworden sinds iOS6 op de iPhone 4 in dit huishouden. Als ik lees dat er 'lags' bij het typen van een stukje tekst al her en der voorkomen... Ik wacht nog even af en ga eens kijken of ik youtube filmpjes kan vinden waar iOS 7 op een iPhone 4 vergeleken wordt met iOS 6. De ervaring leert echter dat het toch wel een kwestie van tijd is voordat je dan *toch* nog over gaat stappen, omdat apps die je graag wilt gebruiken nu eenmaal iOS 7 gaan vereisen. |
|
|||
|
|||
Ander probleem/vraag.
Is het mogenlijk de kleur van de tekst(bereik,tijd,Wi-Fi,aanbieder etc.) bovenin je scherm te veranderen? Ik vind het wit van nu slecht te lezen, zeker met een lichte achtergrond. alvast bedankt ps ik vind de vertraging erg meevallen, t is wel iets slomer. Maar op IOS 6 zat ook wel wat vertraging. Maar haperende tekst heb ik geen last van. |
|
|||
|
|||
Hier draait iOS 7 als een zonnetje op de iPhone 4 (zonder S)
Geen lag, niet wachten op de cursor of ander soort traagheid. Gevoelsmatig gaat alles net zo snel als met iOS 6.1.3, een zuivere meting heb ik niet gedaan. Zou niet weten hoe dat moet trouwens. Nu nog even afwachten hoe de batterijduur is met iOS 7. Dat zou voor mij het enige nadeel kunnen zijn want verder vind ik iOS 7 heel mooi en lekker werken. |
|
|||
|
|||
iOS 7 iphone 4 navigon
navigon werkt niet meer sinds iOS 7 update op mijn iphone4. start niet op en de navigonupdate kan niet worden geopend. (verder loopt alles prima)
weet iemand dit op te lossen? dank |
|
|||
|
|||
Iphone 4 (16gb) gisteren geupdate. naar IOS 7
batterijverbruik standby 19:00u - 6:00u 100% naar 90% Respons op de iphone 4 is normaal, geen vertragingen o.i.d. Ik ben er dik tevreden mee, echter mis ik wel mijn JB utilities, kan o.a nl 3g niet vanaf het bedieningspaneel disabelen. jammer, hoop dat dit er alsnog bijkomt |
|
|||
|
|||
Het leken me ook al indianenverhalen dat zo veel apps niet meer zouden werken en het springboard regelmatig zou clashen. Apple wil de 4 met iOS 7 immers massaal gaan verkopen in opkomende economieën. Even goed wel erg vervelend dat een dure en redelijk onmisbare app als Navigon het laat afweten. Maar dat is de eerste app waarvan ik hoor dat die het niet meer zou doen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik vond een duidelijk geschreven artikel over de prestaties van iOS 7 op de iPhone 4: New lease on life or death sentence? iOS 7 on the iPhone 4 | Ars Technica
Citaat:
Citaat:
In het artikel is ook een filmpje te zien met wat testjes op een iPhone 4 met zowel iOS 6 als iOS 7 , waarbij je m.i. vrij goed kunt zien waar de iPhone 4 nog wat 'moeite' heeft met de animaties in iOS 7: Filmpje iOS 7 iPhone 4 - Ars technica Citaat:
Conclusie: ik adviseer mijn eega nog even op iOS 6 te blijven met haar iPhone 4, totdat het moment daar is dat een update onvermijdelijk of toch wenselijk is, omdat ze 'die ene functie' (kan nu nog niet bedenken welke) of die app wil gebruiken die iOS 7 vereist. Laatst gewijzigd door ballegooier; 22-09-13 om 13:29. |
|
|||
|
|||
Net de upgrade gedaan maar ik moet zeggen dat de layout me erg tegenvalt. Het zal wel wennen zijn maar hier zit ik niet op te wachten. Ik ben 'mijn' telefoon kwijt. Als ik dit niet aan kan passen wordt het ook geen iPhone 5 meer.... Baal er behoorlijk van.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ios 6.1.3 terug zetten naar Ios 6.1.2 - iPhone 4 - SHSH blobs aanwezig | jeffreydevos | Jailbreak | 3 | 13-05-13 17:09 |
Iphone 4 start niet meer na update IOS 5.1.1 naar IOS 6 | bartgez106 | iPhone algemeen | 1 | 21-03-13 08:39 |
iPhone: Iphone 4S ios 5.0.1 met jailbreak updaten naar ios 5.11 mogelijk | mdropie | Jailbreak | 3 | 29-09-12 23:27 |
|
|