//

iOS 7 iPhone 4

iOS 7 iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door schmrtzzz Oké (een beetje off topic) een ding vind ik niet mooi. Als de muziekspeler aanstaat verschijnt hij nu automatisch in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 22-09-13, 12:09
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schmrtzzz Bekijk bericht
Oké (een beetje off topic) een ding vind ik niet mooi. Als de muziekspeler aanstaat verschijnt hij nu automatisch in het openingsscherm. Je hoeft dus niet meer twee keer te klikken, dat is goed. Maar je achtergrond wordt nu een blur. Ik heb Animal als achtergrond, en dat is nauwelijks meer te herkennen.
Offtopic; Baas achtergrond, waar heb je die vandaan?.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 23-09-13, 10:54
rvdl65 rvdl65 is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard gecrashde apps in ios 7

Ben blij te horen dat er meer mensen zijn die gecrashde apps hebben in ios 7. Ik had er nog niets over gelezen en gehoord.
Ik heb er toch wel enkele die niet meer goed lopen en soms crashen.
  #63  
Oud 23-09-13, 11:13
schmrtzzz schmrtzzz is offline
• iOS 7.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 Bekijk bericht
Offtopic; Baas achtergrond, waar heb je die vandaan?.
Afbeelding googelen: muppets animal, derde hit. Ik heb ook een bijpassende ringtone: een montage van Bohemian Rapsody in de versie van Animal. Een stem als een oordeel die alleen maar schreeuwt: 'Mama! Mama-mama-mama-mama-mama! Mama!' Doet het erg leuk in de trein, vooral als ik hem prongluk hebben laten aanstaan in de stiltecoupé.
  #64  
Oud 24-09-13, 21:32
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
De ervaring leert echter dat het toch wel een kwestie van tijd is voordat je dan *toch* nog over gaat stappen, omdat apps die je graag wilt gebruiken nu eenmaal iOS 7 gaan vereisen.
Nou, die dag kwam eerder dan gepland... De Mrs. klaagde over dat irritantje 'eentje' (rode badge) bij de instellingen.app op haar iPhone 4

Omdat ik toch de SHSH blobs van dat toestel heb van de laatste iOS 6 versies, dacht: ach hups, what gives - kan altijd weer terug naar iOS 6 - en dus de update geprobeerd. Via iTunes en DFU gedaan, dus ging lekker snel (iig geen 4 tot 5 uur wat ik zo hoorde van kennissen die update direct op hun iPhone 4 hadden gestart) en een backup teruggezet (zonder jailbreak resten; had zij nooit gehad) want ze wilde voortgang van sommige spelletjes niet kwijt zijn

Wat me opviel waren kleine 'lags' bij het typen (bijv bij toeganscode intikken, afspraak in Agenda zetten of wijzigen) nauwelijks storend (iig niet voor een niet-heavy user als mijn eega), verder bijv. koud opstarten van bepaalde apps kunnen wat lang duren (bijv. de facebook.app versie 6.5 toch wel 10 seconden - en dan moet de tijdlijn nog laden. Terwijl de koude opstart tijden van de iOS apps als instellingen.app en de camera.app echt nog acceptabel zijn (3 seconden of minder) Dat was vlak na de installatie van iOS7 wel echt anders, kan ik me herinneren (schrok er een beetje van) maar kennelijk heeft een reboot dat wel opgelost en/of het feit dat iOS 7 er al een paar dagen op heeft zitten op dit toestel.

Wel de opties uitgezet die er niet toe doen: alleen de weer app en zoek vrienden app mogen zichzelf verversen op de achtergrond, etc.
  #65  
Oud 25-09-13, 10:38
onlypasta2010 onlypasta2010 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Unhappy problemen met uitgaande mail want uitgaande mail werkt niet meer

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvg Bekijk bericht
zijn er al mensen die ios 7 op een iphone 4 hebben gezet en hun ervaring willen delen daar ik nog niet weet of ik wel ga upgrade alvast bedankt
Na updaten van IOS 7 werkt mijn uitgaande mail niet meer. weet iemand de oplossing?
  #66  
Oud 25-09-13, 11:27
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onlypasta2010 Bekijk bericht
Na updaten van IOS 7 werkt mijn uitgaande mail niet meer. weet iemand de oplossing?
Je instellingen controleren?

Wat gebruik je? Hotmail, Gmail, Andere...
  #67  
Oud 25-09-13, 11:49
onlypasta2010 onlypasta2010 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard update sotfware IOS 7

Ik gebruik als uitgaand server online.nl
Maar heb gezien dat veel mensen er problemen mee hebben na updaten. allemaal in de laatste maand(en).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2013 om 11:54 ----------

Ik gebruik als uitgaand server online.nl
Maar heb gezien dat veel mensen er problemen mee hebben na updaten. allemaal in de laatste maand(en).

Je kunt de update niet meer ongedaan maken denk ik he?
  #68  
Oud 25-09-13, 12:11
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onlypasta2010 Bekijk bericht
Ik gebruik als uitgaand server online.nl
Maar heb gezien dat veel mensen er problemen mee hebben na updaten. allemaal in de laatste maand(en).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2013 om 11:54 ----------

Ik gebruik als uitgaand server online.nl
Maar heb gezien dat veel mensen er problemen mee hebben na updaten. allemaal in de laatste maand(en).

Je kunt de update niet meer ongedaan maken denk ik he?
Nee dat kan helaas niet meer.
  #69  
Oud 26-09-13, 12:34
onlypasta2010 onlypasta2010 is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 4
Standaard problemen met uitgaande mail na update IOS 7

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Nee dat kan helaas niet meer.

Heeft iemand dezelfde problemen na updaten IOS 7 met uitgaande mail en wat is de oplossing?
  #70  
Oud 28-09-13, 00:16
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

Op mijn iPhone4 werkt iOS7 prima. Vlak na de installatie had ik een beetje last van keyboard lag, maar dat verdween na enkele uren. Verder starten apps vlot op.

Na alle meldingen was ik een beetje huiverig om te upgraden maar voor mij valt het dus reuze mee. Ik merk eigenlijk nauwelijks verschil in snelheid tov iOS6.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Ios 6.1.3 terug zetten naar Ios 6.1.2 - iPhone 4 - SHSH blobs aanwezig jeffreydevos Jailbreak 3 13-05-13 16:09
Iphone 4 start niet meer na update IOS 5.1.1 naar IOS 6 bartgez106 iPhone algemeen 1 21-03-13 07:39
iPhone: Iphone 4S ios 5.0.1 met jailbreak updaten naar ios 5.11 mogelijk mdropie Jailbreak 3 29-09-12 22:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:33.