Apps stuiteren over beelscherm na update IOS7, bewegings sensor defect ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar IOS7 stuiteren mn apps over het beeld. Achtergrond schiet ook heen en weer. Kompas kan ik niet kalibreren door de rode ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps stuiteren over beelscherm na update IOS7, bewegings sensor defect ?
Na de update naar IOS7 stuiteren mn apps over het beeld.
Achtergrond schiet ook heen en weer. Kompas kan ik niet kalibreren door de rode stip in de cirkel te draaien. Als ik het kompas gebruik en stil op tafel neerleg schiet de waterpascirkel ook als een dolle alle kanten op. Is mn bewegingsensor defect ? of kan ik die resetten ? In fotostand kantelt het beeld echter wel. Iphone 4s IOS 7 geen jailbreak. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Per ongeluk geen backupje teruggezet met jailbreak restanten?
|
|
|||
|
|||
Heb nog nooit een jailbreak gedaan. Dus heb er geen bestanden van.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok...Dan ga ik dat eens proberen Thanks.
Ben echter bang dat die sensor defect is....als ik zo terugdenk...mijn traficapp deed ook vreemd in IOS6 als ik hem op kompas zette... Kun je die sensor niet uitschakelen ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok top ! ben benieuwd of ik het eruit krijg, ik ga straks even proberen de iphone te herstellen. ( nu is de ipad bezig naar IO7 te knallen via Itunes vandaar straks pas iphone )
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2013 om 12:14 ---------- ok, ipad werkt wel top ! Nu iphone weer herstellen ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2013 om 12:39 ---------- Na herstel Iphone als nieuw toestel doet hij nog steeds hetzelfde. Alles beweegt, goed irritant..... Nog iemand met een goede oplossing ?? |
|
|||
|
|||
Niemand een idee ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Berichten terugvinden na update IoS7 | Christof69 | iPhone algemeen | 1 | 19-09-13 00:40 |
Iphone 5 werkt niet meer na update IOS7 beta 4 | nierop | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 03-08-13 16:50 |
Apps die niet meer werken op IOS7 evt. wel werkend krijgen. | Pdeb1993 | iPhone algemeen | 2 | 12-06-13 20:03 |
Iphone 3G defect na gefaalde update | g0ttequila | iPhone algemeen | 1 | 04-12-11 14:30 |
|
|