Apps die niet meer werken op IOS7 evt. wel werkend krijgen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist de Ios7 op de iphone 5 gezet. Na al mijn apps weer te hebben geïnstalleerd kwam ik er achter dat mijn fiets app, Fietstijden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps die niet meer werken op IOS7 evt. wel werkend krijgen.
Zojuist de Ios7 op de iphone 5 gezet.
Na al mijn apps weer te hebben geïnstalleerd kwam ik er achter dat mijn fiets app, Fietstijden het niet meer doet. Iemand al enig idee hoe we dit evt. werkend kunnen krijgen? of is het gewoon afwachten op de dev. dat hij het update, en geschikt maar voor ios7? groetjes
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iOS 7 Beta is voor ontwikkelaars, die hier een eigen topic voor hebben. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 327 | 19-02-13 11:22 |
Apps die (nog) niet werken op iOS4.0 | Mr_Trouble | iPhone Apps | 62 | 16-01-11 13:56 |
apps die niet werken | dennisaudi | iPhone Apps | 1 | 18-07-10 04:01 |
HELP PLEASE: iPhone niet meer werkend te krijgen | pdewildt | Archief | 1 | 15-05-10 19:31 |
Navigon(3.0 apps) op 2.2.1 werkend krijgen? | borgqueenx | Archief | 2 | 22-06-09 15:03 |
|
|