iOS7 blijft hangen in configuratie, hoe restore? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb verzocht een beta te installeren van iOS7 op mijn iPhone 4 (GSM). Nu zit ik met de volgenden melding (zowel op iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS7 blijft hangen in configuratie, hoe restore?
Goedemiddag,
Ik heb verzocht een beta te installeren van iOS7 op mijn iPhone 4 (GSM). Nu zit ik met de volgenden melding (zowel op iPhone als in iTunes): We're sorry, we are unable to continue with your activation at this time. Please try again later, or contact customer care. Herstellen lukt me niet aangezien er nog een probleempje is. Heeft er iemand een idee hoe ik de telefoon uitzet, zonder power button of assistive touch? Hij blijft namelijk in de configuratie modus staan en ik kan zo geen restore naar iOS6.1.3 doen aangezien ik niet in DFU-mode kom en iTunes dus geen iPhone in herstelmodus ontdekt. Hopelijk heeft iemand de oplossing, want anders is mijn iPhone niet meer dan een bierviltje geworden. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iOS 7 Beta is voor ontwikkelaars, die hier een eigen topic voor hebben. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
jailbreak blijft hangen op restore | jasper2603 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 13 | 15-04-13 23:37 |
update 5.0.1 blijft hangen in configuratie | LauW | iPhone algemeen | 0 | 30-11-11 19:30 |
iphone blijft hangen na restore in itunes | svenergy | iTunes | 1 | 27-09-10 21:05 |
Iphone 1.0 blijft hangen na restore | playstar | iPhone algemeen | 17 | 21-11-08 20:08 |
Restore mode blijft hangen na perongeluk update 2.0.1 | derper | iPhone algemeen | 2 | 12-08-08 21:11 |
|
|